OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-20

Är du en driven, strukturerad och systemintresserad person som är i början av sin karriär och som vill jobba i ett ambitiöst Entitlement Excecutive team? Då kan denna Entitlement Excecutive roll hos Dun & Bradstreet vara något för dig! Detta är ett 12 månaders konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering. De ser gärna någon som kan börja 15 April, så tveka inte på att ansöka redan idag! Om rollen: Vår kund Dun & Bradstreet söker nu en Entitlement Excecutive till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Kunden arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om Dun & Bradtsreets kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då kunden hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det Dun & Bradstreet gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos Dun & Bradstreet sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Deras arbetsplats är kontoret i Solna men de praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. Om dig: • Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. • Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system. • Du har lätt för att lära dig nya system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov. • Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. • Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå. Låter detta intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Vi bearbetar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons