OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Brinner du för att ge bra service och vill jobba inom reception eller kundtjänst? Vill du samla på dig konkurrenskraftiga arbetserfarenheter från framtida uppdrag? Vi på Adecco söker alltid efter framtida stjärnor som vill ha en chans att utvecklas inom arbetslivet. Hos oss kan du bygga upp ditt professionella nätverk och skaffa värdefulla kontakter. Låter detta som något som passar dig? Sök redan idag! Om tjänsten Ditt ansvarsområde omfattar att vara behjälplig mot kunder via telefon och mail. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll. Det kan vara mot Sverige eller andra marknader så som övriga länder i Skandinavien: Danmark, Norge och Finland. Därmed är kunskaper i dessa språk högt meriterande. Inom Reception och kundtjänst kan ansvarsområdet innefatta: • Besvara inkommande samtal och mail från kund • Koordinera alla avdelningar • Orderhantering • Administration • Bidra till merförsäljning • Ta emot bokningar och hantera fakturor Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens. Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll! Om dig Vi söker dig som är serviceinriktad med en vilja att utvecklas professionellt. Att vara prestigelös och lösningsorienterad ses som positivt. Vidare ser vi att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet! Önskade kvalifikationer Det är en fördel om du tidigare har arbetat inom något serviceyrke, till exempel. kundtjänst eller butiksbiträde men det är ingen krav. Det är även bra om du känner dig trygg med att använda telefon och dator som arbetsverktyg. • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, tal och skrift • Kunskaper i danska norska och finska språken är högt meriterande Om Adecco Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider. Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Stockholm, Södertälje eller Upplands Väsby med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Reception, Front Desk, Kundsupport, Customer Support, Kundtjänst, Svenska, Swedish, Engelska, English, Stockholm, Adecco

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 3
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons