OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-19

Älskar du bra kundupplevelser? Är du nyfiken på AI? Har du en fallenhet för att ta dig an utmaningar och finna lösningar i allt?

ICA Kundservice i Borås söker dig som vill skapa bra kundupplevelser och kostnadseffekter för verksamheten genom att utveckla och förvalta våra chatbotar och övriga kanaler.

Om jobbet som Kanalutvecklare

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att ta fram tidplaner, genomföra utveckling och löpande förvaltning av våra kanaler utifrån prioriteringar och mål. Det handlar om allt ifrån att vidareutveckla våra chatbotar och telefonisystem, bygga flöden och dokumentera rutiner till att se hur vi kan nyttja AI för att underlätta våran vardag. Du samarbetar med flera olika personer, bl a med utvecklare inom ICAs Automationsteam och kundhandläggare på Kundservice. Genom ditt självledarskap hanterar du både att arbeta självständigt och i grupp. Vi arbetar agilt och använder idag systemstöd så som Jira, Teneo, Figma, Calabrio och ServiceNow.


Är du den vi söker?

Vi söker dig med erfarenhet inom kund-/supportverksamhet. Du är nyfiken, har en analytisk förmåga, gillar att tänka nytt och utmana befintliga arbetssätt. Andra beskriver dig som en person som har lätt för att skapa och utveckla relationer, har en fallenhet för att hantera utmaningar och som finner lösningar i allt. Du trivs i en arbetsmiljö präglad av ständigt lärande, där effektivisering och kundupplevelsen står i fokus. Vidare är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av agilt arbetssätt samt flödesbyggande till chatbotar.

Därför ska du välja ICA

Vill du göra varje dag lite enklare ihop med oss? Det är nämligen precis det vi vill göra. För våra kunder och för oss själva. Vi vill att alla ska kunna må bättre, handla bekvämare, laga bättre mat och leva i ett mer hållbart samhälle. Och det är du och vi tillsammans som gör det här. För att lyckas med det måste vi hela tiden utmana oss själva. Vi måste hela tiden jobba ihop för att behålla bra relationer, goda samarbeten och det där starka entreprenörsdrivet för att fortsätta att utvecklas. Innovation och digitalisering är otroligt viktigt för oss.

Det är så vi hittar lösningar som håller för framtiden. När det gäller din egen utveckling är det också rätt bra att vi är så stora som vi är och jobbar inom så många olika områden. Det betyder att du kan hitta din egen väg framåt och påverka hur du själv ska utvecklas och växa. Allt det här kombinerat tycker vi skapar riktigt bra förutsättningar för att du och vi ska kunna hänga ihop riktigt länge – och ha kul längs vägen.

Läs mer om livet på ICA här.

Vad händer nu?

Vid frågor om tjänsten, kontakta Carina Arnstein på [email protected]. Sista ansökningsdag: 2024-04-07.

ICA ska spegla våra kunder och samhället, vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund, kompetenser, kunskap och erfarenheter. Vi värnar om goda arbetsmiljöförhållanden med mål om helt rökfria arbetsplatser. Om roller kräver det så behöver du genomgå tester, bakgrundskontroller och drogtestning innan anställning.

Läs mer om hur det är att jobba på ICA.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons