Tycker du om att ha mycket kundkontakt och att leverera service med hög kvalitet?
Är du en fena på administration och gillar att ta mycket eget ansvar?
Då ska du läsa vidare!
Om rollen
I arbetet som kundmottagare kommer du arbeta med kundservice, planering och administration.
I din tjänst så kommer du att ta emot inkommande ärenden från kund, besvara frågor gällande service, lägga serviceordrar samt övriga tillhörande administrativa uppgifter.
Du kommer att ta emot inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder inom t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning.
I ditt arbete kommer du vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mejl från kund, du kommer lägga serviceordrar i affärssystem med grund i information från kund.
Du kommer även säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler.
Sist kommer du även arbeta med att kontinuerligt skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna.
Vem är du?
Du är en relationsskapande person med god kommunikativ förmåga och har en hög känsla för god service.
Du har en god förmåga att arbeta strukturerat med administration.
Du kan driva dig själv framåt och vara självgående i din roll och ta eget ansvar.
Du har även en god samarbetsförmåga då samarbeta internt och mot kund kan förekomma.
Vi ser även att du är kreativ då man får jobba med sökningar i sina arbetssystem dagligen.
Kompetenskrav:
- Minst 3-årig gymnasial utbildning
- 2-3 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen alt. likande roll/annat relevant område
- Svenska och engelska i tal och skrift
Om företaget
ASSA ABLOY Entrance Systems är världens mest mångsidiga leverantör av automatiska entrélösningar för byggnaders framsida, baksida och insida.
Med ett heltäckande synsätt på flödet av människor, varor och fordon skapar vi säkra, praktiska, trygga och tillförlitliga automatiska entrélösningar – med bästa möjliga balans mellan energibesparing, kostnad, kvalitet och livstidsprestanda.
ASSA ABLOY
Entrance Systems är en av fem divisioner inom ASSA ABLOY, världsledande inom lås- och dörrlösningar.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv.
Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega.
Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan vara tillsatt redan innan sista ansökningsdagen.
Villkor:
Startdatum:
Omgående
Slutdatum:
31 januari 2025
Placeringsort:
Jönköping
Arbetstider:
Dagtid
Omfattning:
Heltid
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Godkänn cookies
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.