OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-15

Är du personen som alltid får saker gjorda och trivs i en dynamisk miljö? Princess Yachts West Sweden, beläget på Vindön, Orust, utvidgar nu sitt team och söker en ny medarbetare till vår aftersales- och lageravdelning. Vi har ett av världens största reservdelslager för Princess-båtar och säljer delar och extrautrustning världen över.

Princess Yachts West Sweden AB är Skandinaviens främsta leverantör av lyxyachter tillsammans med våra övriga 3 marinor i Köpenhamn, Oslo och Bergen. Vår passion för havet går hand i hand med förstklassig service och kvalitet.

Vem är du?

  • Du är självgående, ansvarstagande och trivs med ett fritt arbete där du själv kan påverka mycket av din vardag.
  • Du har en naturlig förmåga att arbeta med människor, och ditt engagemang för försäljning och kundservice går hand i hand med din förmåga att skapa positiva kundupplevelser.
  • Du är anpassningsbar, klarar av tempoväxlingar och sätter stort värde i ett starkt teamarbete.
  • Du är prestigelös lagspelare som inte tvekar att stötta där behovet är störst.

Huvudsakliga Arbetsuppgifter:

I denna roll kommer du att vara ansvarig för effektiv hantering av vårt lager. Detta inkluderar att organisera och hantera in- och utleveranser av gods samt säkerställa att lagret alltid är välorganiserat med ett korrekt saldo. Du kommer att spela en central roll i att optimera vårt lagerflöde för att säkerställa en enkel och effektiv kundupplevelse.

  • Hantera inleveranser. Säkerställa korrekta inleveranser och lagerföring, från lastbil till lagerplats.
  • Hantera utleveranser. Paketering, sändning, förtullningsdokumentation samt bokning av fraktlösning.
  • Arbeta aktivt för att driva vår reservdelsförsäljning i alla kanaler, såväl online som i direktkontakt med våra kunder.
  • Arbeta med aftersales-verksamheten och supporta våra kunder i deras behov av råd och reservdelar.
  • Du kommer även att vara delaktig i vår inköpsprocess, vilket innebär att du arbetar nära våra leverantörer för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter i lager, i rätt tid.


Kvalifikationer:

  • Modersmål i något av de skandinaviska språken.
  • Flytande i engelskt tal/skrift.
  • God kommunikationsförmåga med övriga skandinaviska språk.
  • God datorvana.
  • B-körkort.
  • Truckkort: motviktstruck samt skjutstavivtruck.

Meriterande: Erfarenhet av marinbranschen och /eller lagerdrift är starkt meriterande. Det är även meriterande med erfarenhet av lagerhanteringsprogrammet Fortnox samt ärendehantering i SuperOffice.

Vi erbjuder:

  • Arbete i ett dynamiskt team med havsutsikt.
  • Konkurrenskraftig lön och förmåner, inklusive pensionspaket och gym.
  • Möjlighet att arbeta med ett världsledande varumärke.
  • Arbetstider: mån-tors 7:00-16:30, fre 7:00-13:30.


Är du redo att navigera mot nya utmaningar med oss?

Skicka in din ansökan idag, personligt brev & CV till [email protected] skriv Parts & Aftersales i ämnesraden. Vi uppskattar mångfald och välkomnar alla att söka.

Intervjuer sker löpande, vi kontaktar dig via telefon främst. Vi tillsätter tjänsten efter överenskommelse.

Princess Yachts West Sweden, en del av gruppen Princess Yachts West Sweden / Norway / Denmark, är den tredje största distributören världen över för engelsktillverkade Princess Yachts och har tilldelats den prestigefyllda utmärkelsen ”Distributor of the Year 2021”. Från marinorna på Vindön HQ], Köpenhamn, Oslo och Bergen levereras ett helhetskoncept med nya och begagnade båtar, utbildning, reservdelar, service och support.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons