OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Deltid
Publicerad 2024-03-15

Söker du efter ett ansvarstagande och socialt extrajobb vid sidan av studierna? Då kan uppdraget som Office Coordinator hos Clearwater International Sweden vara något för dig. Vi söker efter dig som vill vara en del av den nystartade verksamheten centralt i Göteborg! Vad erbjuder vi? • Ett meriterande extrajobb att kombinera vid sidan om studierna • Goda erfarenheter av arbete bestående av service och administration • En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär. ”Clearwater är en nytänkande rådgivare inom företagstransaktioner där vi framför allt jobbar med försäljning av hela eller delar av stora onoterade företag. Vi är med i hela processen från start till mål och vi lämnar aldrig något åt slumpen och står på våra kunders sida genom hela processen.” Clearwater ska nu etablera ett helt nytt kontor i Göteborg under våren 2024, vi söker efter en Office koordinator som kan anta rollen på deltid. Kontoret kommer inledningsvis bestå av 5 medarbetare där både externa och interna möten på kontoret är en central del. Vem söker vi? • Studerar på minst 50% på högskola eller universitet med minst 1 år kvar till examen • Har tidigare arbetslivserfarenhet av service och/eller administration • Goda kunskaper i Office 365 • Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. För att passa i rollen är du en social person med sinne för service. Du gillar att vara spindeln i nätet och lämnar inga lösa trådar i ditt arbete, och du har alltid kontoret och kollegornas bästa i top of mind. Du är dessutom bekväm i en roll med ansvar och har ett sinne för ordning och reda. Vi ser också att du vågar ta egna initiativ och arbeta självständigt. Det är meriterande om du tidigare erfarenhet av en liknande roll som Office Coordinator/receptionist. Vad innebär rollen? • Bemöta kunder och förbereda möten • Släppa in kunder via porttelefon • Ansvara för att det ser fint och välkomnande ut på kontorets allmänna ytor • Ta emot leveranser och ansvara för att de packas upp • Beställa mat och kontorsmaterial till kontoret • Bistå med eventuella restaurangbokningar eller externa möten • Koordinering av catering och AW • Kontaktperson till leverantörer, städbolag och fastighetsförvaltare. Denna roll kommer att rapportera till Emma (COO), Emma värdesätter frihet under ansvar och tillit. Hon prioriterar öppenhet och tillgänglighet, och är engagerad i att stödja sina teammedlemmar. Detta är ett konsultuppdrag på 50% där du blir anställd direkt av 2Complete med våra goda förmåner. Arbetsomfattningen är 20h per vecka och fördelat mellan timmarna 09–17 måndag till fredag efter överenskommelse. Startdatum för tjänsten är senast 2 maj 2024. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Varför ska du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons