OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-14

Vi på Nexer Infrastructure söker nu en Senior Business Manager till teamet i Göteborg med högt eget engagemang och utpräglad känsla för lagarbete. I denna roll arbetar du som senior kundansvarig säljare och tillsammans med rekryterare och konsultchefer jobbar ni för att få Sveriges nöjdaste kandidater, kunder och konsulter. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inom konsult/bemanning eller IT-branschen och som vill bli en del av ett team där entreprenörsanda, driv och kompetens står i fokus. Skicka in din ansökan idag och ta chansen att bli en av oss!  Hur ser rollen ut?  I rollen som Senior Business Manager ansvarar du för hela säljprocessen och relationen med dina kunder. Du bearbetar ständigt din egen kundportfölj och du kommer ta vid på flertalet av våra större, strategiska kunder. Du kommer även ingå i kundteam på Nexer Group där du tillsammans med övriga Business managers & KAM lägger en plan och arbetar strategiskt mot Nexers större kunder. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom IT-branschen och har en god IT förståelse, har du detta finns det möjlighet att ta ännu större ansvar i att utveckla vår affär. Viktigast är dock att du har en tidigare erfarenhet inom försäljning från konsult/bemanningsbranschen för att snabbt komma in i rollen och kunna ta vid på relationen med flertalet av våra befintliga kunder. I din roll representerar du Nexer Infrastructure - ett av Nexerkoncernens snabbast växande bolag, idag över 180 medarbetare i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vi söker nu dig som vill bli en del av oss och fortsätta sträva efter att bli det självklara valet för Sveriges bästa IT konsulter inom support, drift & infrastruktur.  Vi söker dig som - Har flera års erfarenhet av försäljning inom B2B, antingen från konsult/bemanningsbranschen eller IT-branschen - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska då båda språken används dagligen i arbetet  Det är starkt meriterande om du har goda kunskaper inom IT och då framför allt inom IT-infrastruktur. Samt om du har tidigare erfarenhet av försäljning inom Automotive och vana av arbete med större kundkonton. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör vara målmedveten, ansvarstagande och ha en stark entreprenörsanda och vilja att lyckas. Våra värderingar Passion & Execution präglar allt vi tar oss för. Våra medarbetare kännetecknas av en affärsmässig och kundorienterad attityd, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra samt lyssna och lära.  Vi har höga mål och veckovis uppföljning av KPI:er, så du måste gilla detta arbetssätt. Vi är skickliga på det vi gör men glömmer inte bort att ha roligt längst vägen. Vår avdelning satsar ständigt på tillväxt varför det också är viktigt att du vill vara med och bygga upp bolaget tillsammans med dina kollegor.  Mer om Nexer Infrastructure  Nexer Infrastructure startade sin verksamhet 2018 och är specialister på en sak - talanger inom drift, support och IT-infrastruktur. Vi hjälper företag att växa och att framtidssäkra sin kompetens med hjälp av flexibla konsulttjänster. Vi arbetar även med åtagandetjänster hos våra kunder där vi är med och bygger upp en fungerande servicedesk eller andra områden inom IT-infrastruktur. Bland våra kunder finns många välkända aktörer som är marknadsledande inom sina respektive branscher. Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/about-us/our-business-areas/infrastructure/ Ansökan  Varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vid frågor får du gärna kontakta Jennie Kähäri, Head of Recruitment på [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons