OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida kry.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-13

Krys vårdcentral Haga söker en social och driven Patient Experience Lead till mottagningens reception under sommaren. Vårdcentralen kännetecknas av ett modernt arbetssätt, innovation, nytänkande och patientcentrerad vård. Har du tidigare erfarenhet av service relaterat arbete och vill vara med på Krys fortsatta resa i primärvården? Sök vikariatet som Patient Experience Lead hos oss!

Om Kry & rollen som Patient experience Lead

Kry är en av Europas ledande digitala vårdgivare, tillsammans skapar vi morgondagens sjukvård för våra patienter, oavsett var de befinner sig. Med en gemensam vision om patienten i centrum genom hög tillgänglighet och med det bästa i bemötande i branschen vill Kry ge patienterna framtidens primärvård.

I rollen som Patient Experience Lead kommer du vara den första och sista personen som våra patienter träffar vid sitt besök på vårdcentralen. Du kommer bemanna receptionens öppettider och därmed arbeta med omväxlande servicerelaterade och administrativa uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter

  • Bemanna receptionen (ex. checka in patienter, ta betalt, förklara innebörden om listning och hjälpa de som vill lista sig, ringa och boka om patientbesök/påminna om besökstider vid behov, visa hur Kry-appen fungerar och hantera viss teknisk felsökning, hjälpa patienter att hitta i lokalerna, koordinera med kollegorna, svara på frågor etc.).
  • Öppna vårdcentralen.
  • Arbeta administrativt (såsom att registrera information digitalt i olika system, hantera listning, boka tolk och sjukresor, beställa kontorsmaterial även hantera post och skicka patientfakturor etc).
  • Hålla väntrummet rent och städat.
  • Hjälpa till med det praktiska för nyanställda (ex. onboarding, visa runt i lokalen, beställa nycklar etc.).


Kvalifikationer & egenskaper

  • Du har några års yrkeserfarenhet av arbete inom service, fördelaktigt från reception, kundtjänst, butik eller likvärdigt.
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Du har goda tekniska kunskaper och är van att arbeta i olika system.


Som Patient Experience Lead är det viktigt att du har en passion för människor och service. Du bör därför gilla att vara omgiven av människor och ha en god social kompetens. Du ger patienterna ett varmt välkomnande och är beredd på att hjälpa till och göra det lilla extra för att få en patient nöjd. Utöver det krävs det att du är lösningsorienterad, noggrann och ansvarstagande. Det är viktigt att du följer upp och slutför ärenden inom dina ansvarsområden, men är inte rädd för att be om hjälp vid behov.

Övrig information

Start: sommar, enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, vikariat under några veckor i sommar

Arbetstider: Måndag-fredag, 07.45-16.30 alt till 17

Plats: Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm.

Kontakt

Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan idag, vi rekryterar löpande! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på mail [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons