OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Deltid
Publicerad 2024-03-13

Vårt uppdrag: Vi på Avanzera söker nu en engagerad och passionerad ekonomiassistent för vår kunds räkning. Vår kund är en ideell förening som brinner för att göra världen till en bättre plats. Som ekonomiassistent kommer du att spela en viktig roll i deras arbete och vara med och bidra till deras fantastiska insatser. Tjänsten är på 50% och arbetsdagarna är något flexibla, men vi behöver en person som kan vara hos kunden varje vecka. Vår kund har sin verksamhet i fina lokaler på Norra Bantorget i centrala Stockholm, vilket ger dig en inspirerande arbetsmiljö med goda kommunikationsmöjligheter. Vi söker dig som brinner för att göra skillnad och som drivs av att vilja göra gott för världen och människorna omkring dig. För denna tjänst söker vi både dig som vill vara anställd och dig som har eget företag med F-skattsedel. Initialt är uppdraget planerat att pågå i 6 månader men det finns chanser till eventuell förlängning. Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på: https://www.reco.se/avanzera-ab Arbetsuppgifter: Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera • Leverantörsreskontra, • Bokföring • Hantering av utlandsbetalningar • Adhoc uppgifter som är vanligt förekommande inom en ekonomifunktion • Administration • Kommunikation och kontakt med leverantörer • Löneförberedning (lönerna är outsourcade) På kontoret arbetar du tillsammans med ett fantastiskt team på 12 personer, där ekonomifunktionen består av en ekonomichef, två controllers och en administratör. Du kommer att använda dig av system som Hogia Ekonomi, Readsoft och Hogia Approval samt ett projekthanteringssystem för att utföra dina arbetsuppgifter effektivt. Din bakgrund: Vi söker en trygg och erfaren person inom redovisning som vill komma in och göra skillnad. Som ny medlem i teamet kommer du att få en gedigen upplärning för att komma igång på bästa sätt. Tjänsten är planerad att börja i slutet av april, så om du är redo att anta en spännande utmaning och vara med och göra skillnad, väntar vi med spänning på din ansökan! Ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons