OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-12

Vi söker nu en driven HR-generalist som trivs i arbete med andra människor. Om tjänsten I rollen som HR-generalist kommer du att ges möjligheten att arbeta brett inom HR i ett växande bolag. Du kommer jobba operativt med HR-relaterade frågor till våra chefer och medarbetare. Tillsammans med resten av teamet utvecklar du HR-processer för att säkerställa att vi följer arbetsrätten, skapar en bra medarbetarupplevelse och för att utveckla verksamheten. Du kommer att arbeta med frågor kring rehabilitering, sjukfrånvaro och rekrytering. Även ansvara för förhandlingar, samt övriga insatser för trivsel och arbetsmiljö. I rollen förekommer även övriga administrativa arbetsuppgifter där du också bistår i lönehanteringen under vissa perioder. Du kommer vara en del av teamet som består av tre medarbetare och utgå från huvudkontoret i Habo, strax utanför Jönköping. Om dig Vi söker dig med stor passion för HR-arbetet och som har 1-2 års erfarenhet från HR-arbetet. Du har en utbildning inom HR-området. Vi söker dig som är engagerad och positiv och som trivs i en vardag där intensiteten varierar från dag till dag. Du är social, öppen och har lätt för att skapa nya relationer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och kan planera och organisera ditt arbete. Du trivs i dialog med andra och har stor vana av att samarbeta och kommunicera med medarbetare och kollegor. Du ska ha erfarenhet av administrativt arbete och vi förutsätter att du har goda kunskaper i Office-paketet samt goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Om företaget Shelfless Sverige är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Vi är tidigare DreamLogistics AB men sen ca 1 år tillbaka en del av Bring och går nu under namnet Shelfless Sverige. Vi erbjuder samma tjänster och lösningar men under nytt namn. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service. Vi sätter alltid kunden i första rum och lever efter mottot: Vi älskar våra kunder. Praktisk information Tjänsten är ett vikariat på 100% och tillträde sker enligt överenskommelse men önskvärd start är omgående. Vikariatet förväntas pågå till och med årsskiftet 2025 med chans till förlängning. Arbetstider är dagtid mån-fre. Du kommer arbeta på vårt kontor i Habo och resor till våra övriga siter förekommer. Utgångspunkt är arbete på plats med viss möjlighet till flexibilitet. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor kring tjänsten välkomnas till Julia Rudh på [email protected]. Sista ansökningsdag är 10 april. Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater. Vi har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons