OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-12

Om Rollen Vi söker dig som vill vara med och forma en viktig roll i Sordins fortsatta resa inom marknadsföring och kommunikation. I rollen som marknadskoordinator är du ansvarig för att samordna och följa upp olika aktiviteter såsom kampanjer, mässor, event och andra marknadsinitiativ. Du blir en central knutpunkt när det kommer till samarbete och koordinering. Internt kommer du att arbeta nära vår försäljningsavdelning och marknadschef, för att på bästa sätt kommunicera vårt budskap om våra högkvalitativa produkter i olika kanaler. I rollen ingår regelbunden kontakt med våra kunder, och du blir en viktig stöttepelare till våra återförsäljare och distributörer när det gäller försäljning- och marknadsaktiviteter av Sordins produkter. Du kommer också att jobba nära vår externa byrå som leder det kreativa arbetet. Tillsammans kommer ni att ansvara för Sordins närvaro i sociala medier. Du jobbar från vårt kontor i Värnamo och rapporterar till vår marknadschef. Tjänsten inkluderar resor både inom Sverige och utomlands. Din Profil Vi söker en nyfiken kollega som är strukturerad, initiativrik och kommer till jobbet med positiv energi. Du trivs i en fartfylld miljö med varierande arbetsuppgifter och har förmågan att se hur små detaljer kan bidra till stora resultat. Teamkänsla, relationsbyggande och service sitter i din ryggrad och du trivs med att vara länken som håller oss samman. Du har en eftergymnasial utbildning inom marknad, kommunikation eller försäljning och har några års erfarenhet ifrån liknande roller. Goda kunskaper i Office 365 och sociala medier är en förutsättning. Om du även behärskar Adobe Suite, Mailchimp eller Microsoft Dynamics ser vi det som en bonus. Eftersom vi är ett internationellt företag med svenska rötter är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Vi Erbjuder Du välkomnas in i ett dynamiskt företag där din energi och initiativ uppmuntras. Du får möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter, kvalitativa produkter och ett härligt gäng kollegor. Som en del av vårt internationella bolag med en lokal och familjär atmosfär får du möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss. I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Mia Boozer på 036 - 291 2450. Urval kommer att ske löpande, så vänta inte till sista ansökningsdagen som är den 7 april. Välkommen med din ansökan! Om Sordin Sordin har under 30 års tid utvecklat, tillverkat och sålt produkter inom Personal Protective Equipment (PPE), främst med fokus på hörselskydd inom områdena HUNTING, TACTICAL, PROFESSIONAL och FOREST & GARDEN. Vår ambition är att erbjuda lösningar som hjälper människor att på arbetet eller fritiden omfamna buller – ”Embrace Noise”. Sordin AB omsätter ca 260 miljoner, har ca 100 anställda och ägs av investmentbolagen Coeli och DeVenture. Sordin har verksamhet på två orter i Sverige – Vikmanshyttan, Dalarna, och Värnamo, Småland. Vi är en entreprenöriell organisation som erbjuder goda möjligheter att utvecklas och vara en aktiv del av vår tillväxtresa.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons