OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-12

Core Link AB En global partner inom kundanpassade system

Core Link är ett internationellt företag som levererar nyckelfärdiga maskiner/ system till industrin och har sitt huvudkontor i Falkenberg med dotterbolag i Finland, USA och Tyskland.

Core Link har ett brett sortiment av systemlösningar som förbättrar produktiviteten, säkerheten samt ergonomin inom pappers och konverteringsindustrin. Vi är branschledande inom våra produktsegment och vi utmärker oss genom att vara specialister på kundens process med skräddarsydda lösningar enligt varje kunds unika behov. Vi är idag ca 60 anställda och omsätter ca 300 MSEK per år. För mer info om företagen gå in på www.corelink.se.

Vi erbjuder:

Som anställd på Core Link kommer du tillsammans med dina kollegor bidra till att utveckla företaget framåt och genom kvalitativt arbete öka kvaliteten och säkerheten hos våra produkter och tjänster, så att vi uppfyller våra höga krav och kunders önskemål.

Att vara anställd på Core Link innebär därför ett varierat, internationellt och utvecklande arbete. En spännande arbetsplats, där företagets samtliga avdelningar jobbar tillsammans på ett jämlikt sätt för att bidra till framdrift och med ett ständigt nytänkande.

På grund av att företaget växer och vi har en ökad mängd inkommande och utgående gods, så behöver vi nu stärka upp vår Supply Chain-avdelning.

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete med godsmottagning/utleveranser och plockning till/från lager som huvudsakliga arbetsuppgifter.

Arbetet innebär bland annat mottagning och inrapportering av ankommande gods, packning av reservdelar, skötsel av företagsbilar, truck, emballering/lastning av färdiga maskiner och truckkörning.

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen som Godsmottagare/Lager hos oss bör du ha en bred teknisk kompetens. Du skall kunna arbeta både självständigt och med andra. Du besitter en hög drivkraft och är flexibel. Du skall vara noggrann, strukturerad och stresstålig. Du behöver ha goda kunskaper i engelska i tal och skrift, inneha B-körkort, samt truckkort. Erfarenhet av arbete i något affärssystem, gärna Pyramid, är ett stort plus.

Vi sätter stort värde i social kompetens då den här rollen har nära kontakt med leverantörer och medarbetare.

Lön och anställningsvillkor

Enligt överenskommelse och gällande kollektivavtal.

Tjänstgöringsort: Falkenberg

Startdatum: Enligt överenskommelse

Varaktighet och arbetstid

Tillsvidare 100%

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Ansökan skickas till [email protected]

Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Supply Chain-chef Karin Englander, tel 0346-568 30.

Fackliga frågor hänvisas till Unionen, https://www.unionen.se/

Startdatum

Enligt överenskommelse.

Varaktighet och arbetstid

Tillsvidare 100%

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons