OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-12

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? Vi söker nu efter driven kollega till ISS som kommer att arbeta inom Customer Service Center. Det innebär att du kommer att ta hand om kundtjänstärenden, växelsamtal samt andra typer av administrativa uppgifter. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning om ca 1-3 månader med chans till förlängning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Om rollen I första hand kommer du att registrera ärenden i olika system. Därefter flytta data från ett system till ett annat, besvara felanmälningar per telefon och mail samt lära dig generella avtalsregler utifrån den kund som ringer in och lägger ärenden. Vidare innebär tjänsten att du ska agera support för de ärenden som kan avhjälpas per telefon. Du kommer att hjälpa till med uppdateringar i olika verksamhetssystem. Eftersom ISS Customer Service Center hanterar flera olika avtal och kunder kan även andra kundtjänsteavtal och arbetsuppgifter relaterat till dessa komma att hanteras. Arbetsuppgifter som är kopplade till växel innebär att du ska ta emot samtal och vidarekoppla dessa enligt de direktiv som ISS fått från kunder. Det kan till exempel vara att du ska ta emot bokningar och beställningar per telefon som sen ska vidare till kund. Vi söker dig som har - Avslutad gymnasieutbildning - Mycket god kommunikativ förmåga - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - God datorvana Det är meriterande om du - Har tidigare erfarenhet som telefonist, administratör eller liknande Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, ansvarstagande och positiv. Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste vara självgående och kunna fatta egna beslut och eller ta initiativ som ligger inom ramarna för verksamheten. Du ska trivas med att jobba i ett högt tempo, vara tålmodig och ha en stark vilja att leverera service världsklass. Kunden ska alltid sättas i främsta rummet och i denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga förmågor. Intervjuer sker löpande och placering är ISS kontor i Malmö. Arbetstiderna är 40 h/vecka och kan variera enligt schema men kommer att vara ca 8.00-16..30. I denna rekrytering kommer vi även att göra ett utdrag ur belastningsregistret. Varmt välkommen med din ansökan senast 29 mars. Vi kommer arbeta med löpande urval av ansökningarna och hålla telefon avstämningar med kandidater. Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida https://www.se.issworld.com/jobba-hos-oss/lediga-tjanster se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons