OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida hireq.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-11

Lyssna på annonsen som ett PodJob Nu har du möjlighet att lyssna på vårt podcastavsnitt för denna tjänst. Studio HIREQ gästas i avsnittet av By Nordic och VD Mats Persson. Lyssna när Mats beskriver tjänsten innehåll. Om By Nordic AB By Nordiq är ett skandinaviskt IT-företag och reseföretag med kontor i Sverige och Danmark. Vi erbjuder digitala lösningar till turist- och upplevelsebranschen som stärker din närvaro online, försäljning, marknadsföring och slutligen skapar större omsättning och intjäning. Vårt huvudkontor ligger i Ystad. By Nordic expanderar och söker nu en Chef för Support & Service/ Callcenter med placering i Ystad. Arbetsbeskrivning I denna nyinrättade tjänst kommer du att ansvara för leda avdelningen Support & Service/Callcenter. Detta innebär att du har fullt resultat-, personal- och kvalitetsansvar. Uppdraget innebär att du ansvarar för att avdelningen levererar den bästa kundservicen oavsett om det är via telefon, mail eller chatt. Du kommer att arbeta kontinuerligt med att förbättra våra processer och rutiner, allt för att avdelningen ska arbeta på ett effektivt och kvalitativt sätt. Du kommer att ha personalansvar för ett team på ca 10 tillsvidareanställda medarbetare där även Färjeservice ingår. Vid din sida finns teamledaren för Färjeservice och tillsammans planerar ni för att använda personalresurserna på ett optimalt sätt. Du kommer också att ha en koordinerande roll för andra resurser inom företaget vad gäller att bemanna callcentret. Ett av dina ansvarsområden är förutom ovanstående att utbilda och supportera personal gällande arbetsuppgifterna på din avdelning. Viss merförsäljning kommer också att ingå i ditt ansvar. Vid sidan av dina arbetsuppgifter som ansvarig kommer du att arbeta operativt med service och support sida vid sida med dina medarbetare. Du leder och fördelar arbetet, men kommer också själv att vara en del av att hantera kundärenden och andra uppgifter på back-office och callcenter. Din profil Vi söker dig som verkligen brinner för kundservice. Kanske har du har erfarenhet eller utbildning från turism eller hotell/restaurang och kundservice. Men du kan även ha arbetat med kundkontakter inom andra branscher. Du har ett starkt driv av att vilja utveckla och förbättra. Samtidigt lever du efter devisen att tillsammans kan vi förflytta berg. Du har en naturlig ledarförmåga och finner tillfredställelse i att se dina medarbetare utvecklas och växa i sina roller. Det är därför självklart för dig att motivera och inspirera dina kollegor och detta gör du genom att vara en god förebild gällande service. Du känner dig som mest nöjd när du och din avdelning gett kunderna det bästa bemötandet, och du arbetar outtröttligt med att förfina och utveckla kundupplevelsen. Då vi är väl utvecklade inom digitalisering och system, krävs det att du är van användare av olika system och ser det som ett naturligt verktyg i ditt arbete. För tjänsten krävs flytande svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom tyska eller danska är detta meriterande, men inget krav. Denna rekryteringsprocess I denna rekrytering samarbetar By Nordic med HIREQ. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi kommer att tillämpa ett löpande urval så vi ser gärna din ansökan så fort som möjligt. Varmt välkommen!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons