OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-08

Din roll kommer att vara av stor betydelse för att säkerställa att användarna får adekvat IT-support, vilket i sin tur bidrar till en smidig användarupplevelse.


Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera följande:


Hjälpa till med installation, konfiguration och enklare underhåll av IT-utrustning.

Assistera vid ominstallation av stationära- och bärbara datorer med fördefinerad installation.

Bidra till att diagnostisera och lösa enklare problem för användare antingen direkt eller via fjärrverktyg.

Hantera supportärenden och se till att följa uppsatt servicenivåavtal (SLA).

Bidra till att dokumentera och rapportera enklare tekniska problem och lösningar till interna och externa team.

För att lyckas i denna roll krävs det grundläggande kunskaper inom följande områden:


Active Directory – Grundläggande förståelse.

SSCM – Grundläggande förståelse.

Office 365 – Grundläggande förståelse.

Ärendehanteringssystem - ServiceNow – Grundläggande förståelse.

Nätverk – Grundläggande förståelse.

Användarsupport - Kunna felsöka enklare mjukvaru- och hårdvaruproblem.

Rapportering/Dokumentation.

Som person söker vi någon som är lättlärd, noggrann och har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift. Du bör vara villig att lära dig och kunna arbeta effektivt både självständigt och i team. Det är också viktigt att du kan ta ansvar och vara professionell i ditt arbete.


Vi ser fram emot din ansökan.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons