OM OSS
Ramudden skapar säkra arbetsplatser längs vägarbeten, byggnationer, anläggningar, järnvägar och andra infrastrukturprojekt. Vi erbjuder anpassade lösningar med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare i säkra arbetsplatser. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den. Vi finns idag på ett 80-tal platser i Norden och Baltikum med runt 1 000 anställda och omsätter cirka 2,4 miljarder SEK per år.
Vi söker nu en ambitiös inköpsassistent som vill vara med och utveckla Ramuddens inköpsorganisation i Norden.
OM TJÄNSTEN
Som inköpsassistent har du en central roll för att säkerställa en smidig och högkvalitativ inköpsprocess.
Ditt huvudsakliga arbete blir att administrera våra leverantörsavtal och hjälpa vår organisation. Du kommer arbeta nära tillsammans med vår inköpschef för att utveckla våra inköpsrutiner. Ditt mål blir att säkerställa att produkter köps in till rätt pris och med högsta möjliga kvalité samt sammanställa statistik från leverantörer.
Vi söker dig som konstant vill förbättra våra inköpsprocesser och villkor, jobba för hållbarhet, uppföljning och kontroll mot budget och upprätthålla en bra relation med våra leverantörer.
Tjänsten är tillsvidareanställning, heltid med placering i Örebro. Vi tillämpar provanställning.
OM DIG
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med inköp och är van vid att ha kontakt med leverantörer. Du tycker om att arbeta i team och är kommunikativ.
Du har goda kunskaper i Officepaketet och eftersom vår organisation är nordisk är det bra om du behärskar engelska flytande i såväl tal som skrift. Har du dokumenterad utbildning och/eller erfarenhet av inköp ser vi det som meriterande.
Som person är du en engagerad, självgående och målmedveten och vill utvecklas tillsammans med oss. Du är ansvarsfull, strukturerad och driver självständigt dina projekt från start till mål. Vi förväntar oss vidare att du är noggrann med gott ordningssinne, är lättsam och trevlig, kan hantera stressiga situationer, samt är duktig på att skapa och upprätthålla relationer.
I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
VÅRA KÄRNVÄRDEN
Nära, drivna och omtänksamma
Vi jobbar nära våra kunder och är lyhörda för deras behov. Vi är drivna i vårt jobb och hittar nya smarta lösningar som bidrar till vår ledande ställning i branschen. Vi är omtänksamma och personliga i samarbetet med våra kunder.
DETTA ERBJUDER VI DIG
Som vår nya kollega kan du se fram emot ett framåtblickande företag med stor entreprenörsanda, en stark sammanhållning och en stabil arbetsplats. Vi vet att alla duktiga medarbetare är vår största tillgång. Därför satsar vi extra mycket på kompetensutveckling och fortbildning av alla i personalen.
Vi har även en friskvårdssatsning som vi kallar "Passion for health" med fokus på att vi skall må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Som medarbetare på Ramudden kan du ta del av många olika förmåner inom hälsa, friskvård och fritid.
Läs mer på https://www.ramudden.se/passionforhealth
ÖVRIGT
Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Godkänn cookies
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.