OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Nordic Outdoor & Sports Group AB (Nordic OSG AB) består av e-handelsiter inom skidåkning och outdoor. Vår målgrupp är människor som har ett aktivt uteliv och som förstår värdet av högkvalitativa produkter. Vårt mål är att leverera enastående service och inspirera vår omgivning till nya drömmar och äventyr i naturen.
Vi växer och behöver förstärkning på vår kundserviceavdelning som även hanterar produktuppläggningen och söker efter en sport-/friluftsintresserad och aktiv kundserviceansvarig.
Vi söker dig som kan hjälpa oss att bygga nästa generations kundservice och få oss att arbeta proaktivt.
För det dagliga arbetet använder vi oss utav ett system som heter ZenDesk och hanterar kundserviceärenden via telefon, chat och mail.
Ditt team består i dagsläget av en handfull människor och de behöver hjälp med struktur, styrning och proaktivt arbete. Som kundserviceansvarig är du även personalansvarig för dessa.
I dagsläget hanterar även vår kundserviceteam produktuppläggningen för att dels få ett försprång på produkt, produktinfo och nyheter som kommer men även för att jämna ut de naturliga säsongsmönstren som finns.
Produktuppläggningen jobbar i dagsläget nästan uteslutande via Excel och kräver goda Excel-kunskaper i en kombo med god grundläggande struktur.
Vi söker dig som:
Positivt om du även har erfarenheter från:
Botflöden, automationer, AI, ZenDesk.
Placering av tjänsten är på kontoret i Älvdalen.
Tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum som är 2024-04-15
Intresserad? Urval och intervjuer kommer att ske löpande.