OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Deltid
Publicerad 2024-03-07

Nu söker vi en noggrann och driven ekonomiadministratör till vårt växande assistansbolag.    Huvudsakliga uppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta hela löneadministrationen. I dagsläget hanterar vi löner för cirka 300 anställda varje månad. Du kommer att ansvara för genomförandet av lönekörningen vilket även innefattar sjuklönehantering samt vara behjälplig med övrig administration såsom till exempel arbetsgivarintyg och inkomstförfrågningar från myndigheter. Du kommer vara delaktig i att ge våra anställda och kunder support i lönefrågor. Du kommer också vara med och utveckla och förbättra administrativa processer och rutiner.    Rollen passar dig som är  Noggrann och arbetar effektivt och strukturerat. I tjänsten ingår det en del kontakt med anställda och kunder vilket innebär att du bör trivas med social kontakt och att ge god service. Du är ambitiös och får saker att hända. Prestigelös och som lyfter dina kollegor. Du är ansvarstagande, du tar ansvar för dina uppgifter och säkerställer utförande av hög kvalitet. Du är flexibel. Det är viktigt att du kan acceptera och se möjligheter i förändringar. Att du kan stötta upp där behov finns och att du tycker om att arbete mot gemensamma mål. Du är resultatorienterad, lösningsorienterad och självständig.    Med fördel har du kunskap i Office-paketet, särskilt Excel, samt god systemvana, gärna med Crona Lön. Meriterande är om du har erfarenhet av löneadministration sedan tidigare. Meriterande är vidare kunskap kring semesterhantering, sjuklönehantering, kollektivavtal och vana från myndighetskontakt.   Tjänsten kräver att du är flytande i svenska språket och att du uttrycker dig väl i tal och skrift.   Vi erbjuder  En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation med högt i tal och nära till skratt. Du erbjuds varierande (flexibla) arbetstider. Du kommer ha placering på vårt huvudkontor i Lund i en omväxlande och positiv miljö. Tjänsten är på deltid (50%). Monument Assistans AB har kollektivavtal.   Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering så tycker du att det låter spännande så sök tjänsten redan idag.     Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar - på riktigt. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra och kvalitativ assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och såklart en generös friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons