OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-03-06

Om företaget Tulu är en innovativ uthyrningslösning i hjärtat av Birsta City, där kunder enkelt kan hyra underhållnings- och utomhusutrustning genom ett enkelt klick i Tulu-appen. Vår vision är att göra det smidigt för människor att äga mindre och leva mer. Vår enhet i Birsta City är vår första pilot tillsammans med Ingka Centres och vi vill tillsammans med dig utveckla denna tjänst och göra den ännu mer relevant och attraktiv för invånarna i Sundsvallsområdet. Om rollen Som Tulu Säljrepresentant blir du vår "butiksägare" för vår uthyrningslösning. Du kommer att ha huvudansvar för att identifiera och konvertera nya kunder samt maximera antalet uthyrningstransaktioner. Tillsammans med vårt globala team i Tel Aviv och New York kommer du att utveckla och implementera affärsutvecklingsplaner för att nå nya målgrupper och organisera marknadsföringsevenemang och kampanjer. Dessutom kommer du att agera som en "innovatör" och arbeta för att anpassa vår produkt efter kundernas behov för att göra den ännu mer relevant och intressant för marknaden. Om KFX HR-partner KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Vi söker: • Dig som trivs med frihet under ansvar och älskar att sätta ambitiösa säljmål. • Dig som tror på en hållbar konsumtion. • Dig som är en självgående person som kan generera och implementera innovativa idéer. • Dig som letar efter en möjlighet att öka din inkomst med en fast timlön samt en attraktiv bonusstruktur Vi erbjuder: • Flexibla arbetstider på 15–20 timmar per vecka under en 3-månadersperiod med möjlighet till förlängning. • Stöd från Tulus backoffice för skapande av marknadsföringsmaterial och andra administrativa uppgifter. • Veckovisa planerings- och uppföljningsmöten med Tulus globala team. • En spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utvecklas. • • • Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. • Om du har frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare Ebba Byström på ebba.byströ[email protected]

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons