OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida poolia.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-06

Högskolan Väst i Trollhättan är en modern högskola som erbjuder arbetslivsnära utbildningar i en attraktiv och modern studiemiljö. Hos oss står studenten och lärandet i centrum. Arbetsintegrerat lärande som synsätt och metod präglar verksamheten och är högskolans profil. Högskolan Väst har cirka 13 000 studenter och 750 anställda. Om tjänsten Vi söker två Supportspecialister till Service och IT-avdelningen på Högskolan Väst Vi söker lagspelare som trivs med att arbeta i ett agilt team i en verksamhet under ständig utveckling där vi kontinuerligt fattar gemensamma beslut kring prioriteringar, arbetssätt och spelregler. Arbetsformen gör att det är viktigt att du kan ta eget ansvar för att bidra till helheten i teamet och att du är duktig på att kommunicera. Du tycker om att möta och hjälpa människor och att ge en god service ser du som en självklarhet. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå minst 6 månader Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som Supportspecialist i högskolans Servicecenter arbetar du i första supportlinjen gentemot verksamheten och du kommer därför ha ett brett och omväxlande spektrum av arbetsuppgifter. Servicecenter är ingången för alla typer av frågor i första linjen, generell verksamhetssupport som exempelvis kan vara studierelaterad eller praktisk support samt IT-support. Support till verksamheten vår i tre olika kanaler, besök i reception, inkommande ärenden i ärendehanteringssystem samt telefonsupport vilket också inkluderar växelfunktion. Servicecenter hanterar också andra linjens IT-support så vi letar efter någon som har intresse och kunnande för att hantera IT-support. Vem är du? Du har: - Relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet - Erfarenhet av kundbemötande - Kunskap och kompetens inom IT-support - Goda kunskaper i windowsmiljöer och Office 365 - Kommunikativ förmåga i tal och skrift både på svenska och engelska Meriterande om du har: Erfarenhet av IT-servicedesk Erfarenhet av receptionsarbete Erfarenhet av support i digitala kanaler Erfarenhet av telefonsupport Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem Kunskap inom macOS-miljö och Mac Kunskap kring Android, iOS och mobiltelefonsupport Vi fäster stor vikt vid den personliga lämpligheten och ser det som självklart att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons