OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Gillar du att ha kundkontakt och har en naturlighet för att ge god och professionell service som gör skillnad? Då kan detta vara precis rätt jobb för dig! Hos oss får du möjlighet att ständigt utvecklas och tillsammans med ett härligt team leverera förstklassig support till våra kunder.
Som IT-supporttekniker på Advania 🚀
I rollen som IT-supporttekniker inom Advanias Servicedesk är du en problemlösare och tekniker med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på kluriga IT-problem.
Det är viktigt för oss att våra kunder får så bra support som möjligt så fort som möjligt och vi tror att en viktig del av det är kompetenta medarbetare i hela supportorganisationen. I denna roll kan du arbeta från vårt kontor i Luleå.
Hos oss arbetar du bland annat med:
Vad vi söker hos dig ✨
För att du ska trivas i rollen som IT-supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och har ett lösningsfokus. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du trivs i en miljö där vi delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik.
Det vi värdesätter hos dig är:
Vi ser fram emot din ansökan! 👋
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, för att öka medvetenheten om våra framtida medarbetare.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.