Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-05

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi under 2022 både vann Kundkristallen och utsågs till Great place to work! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Nu söker vi en uthyrningsadministratör till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp till våra lokala uthyrare i uthyrningsarbetet och uthyrningsärenden. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Publicera lägenheter - Agera på intresseanmälningar för lediga lägenheter - Arbeta med uppsökande aktiviteter via telefon - Boka in visningar samt uppföljning efter visningar - Administrerar uppsägningsärenden - Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet. Din profil - Lägst 3-årigt gymnasium - Tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Goda kunskaper i Officepaketet - Kunskaper i IT-baserade affärssystem Vi ser det som meriterande om du som söker även har - Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik - Arbetslivserfarenhet av en roll som mötesbokare Ansökan Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Med hänvisning till GDPR så tar vi inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan. Övrig information - Startdatum: Enligt ök - Omfattning: Heltid - Placering: Malmö - Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen - Vi tillämpar löpande urval Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons