OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en engagerad och noggrann ekonomiassistent. Som ekonomiassistent kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa noggrannheten och effektiviteten i kundens ekonomiska processer med arbetsuppgifter som fakturering, bokföring, kassahantering, avstämningar mm. Detta är ett konsultuppdrag på deltid, 50-75%, med start omgående. Arbetsplatsen ligger i Kopparberg.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna innefattar ansvar för korrekt bokföring och hantering av transaktioner, redovisning av kontanter samt avstämningar. Vidare ingår hantering av fakturor, regelbundna avstämningar för ekonomisk överblick, intern fakturering för kostnadsfördelning samt utlämning och hantering av nycklar i enlighet med säkerhets- och accessregler.
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.