OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-04

Poolarna Assistans, vi är det lilla familjära Assistans bolaget med stort hjärta.

Vi söker nu en person som delar vår passion för människors lika värde. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativ assistans till personer med funktionsnedsättningar. Vi söker nu ytterligare en kundansvarig till vårt kontor i Örebro.

Vi tror att du som söker är engagerad, lyhörd och noggrann person, med stor kunskap och erfarenhet av assistans, inom lagstiftningen LSS och SFB.

Som kundansvarig hos oss har du en central och viktig roll i assistansuppdragen. Det innebär att arbeta för att säkerställa att våra kunder får den omsorg och hjälp de behöver för att leva ett självständigt liv. Det innebär också att se till att våra assistenter har god kunskap om uppdraget och arbetar i en god arbetsmiljö.

Som samordnare leder du arbetet enligt gällande beslut, det dagliga arbetet innefattar att rekrytera personal, samordna kontakter med såväl myndigheter som personal, schemaläggning och dokumentation.

Vi ser gärna att du som söker är en social, trygg och ärlig person med hög stresstolerans. Vi ser gärna att du har akademisk utbildning och erfarenhet inom området. Det är viktigt att du har förmågan att leda personal inom vård och omsorg. Dessutom är det avgörande att du behärskar svenska språket i så väl tal och skrift.

Vi ser fram emot att utöka vårt team och fortsätta vårt arbete, där vi tillsammans kan vi skapa en mer inkluderande rättvis värld för alla.

Varmt Välkommen med din ansökan



Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons