OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-01

Vi på Joyweek arbetar för att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är en komplett tjänste- och produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser. Kontoret är vår passion och det genomsyrar allt vi gör. En viktig och väsentlig del av detta är vårt lokalvårdsteam, som nu söker utökning i form av en driftsupportmedarbetare! Om rollen Vi är stolta över att alla våra städtjänster är klimatkompenserade - där vi alltid strävar efter att arbeta med så miljövänliga & hållbara produkter som möjligt. Som driftsupport kommer du ha en central roll i att säkerställa att vi levererar hög kvalitet till våra Stockholmskunder. På kontoret i Solna kommer du sitta nära till - och samarbeta med - avtalsansvariga och produktspecialister. I denna roll kommer du däremot även ha mycket dialog med lokalvårdare som är utspridda på olika kundkontor över Stockholm. Genom detta kommer du ha möten, genomgångar, kontrollcheckar och utbildningar hos våra olika kunders arbetsplatser. Urval och exempel på arbetsuppgifter: - Sammanställa avstämningar för föregående arbetsdag, samt planera för kommande dag - Analysera och lösa akuta händelser - Hantera planerade ärenden på plats - däribland kundmöten - Kvalitetssäkring, uppföljning och egen kontroll av vårt arbete - Samordna & anordna leveranser av ex. förbrukningsmaterial - Uppstart av kundsamarbeten Din profil Hos dina närmsta kollegor finns mycket kunskap och erfarenhet att ta lärdom av för att du smidigt skall kunna växa in i arbetet. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men vi tror också på att en kandidat som uppvisar rätt energi och engagemang kan komma långt. Detta är en roll som uppkommer då vi som företag fortsätter att växa - och i denna roll kommer det finnas utrymme för dig att göra detsamma. Kravprofil: - B-körkort är ett krav för denna roll - SRY-utbildning är meriterande - Goda kunskaper i svenska och engelska Utöver detta tillkommer en hel del personliga kompetenser som är viktiga: För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera över förväntan. En stor del av det dagliga arbetet kommer grunda sig i att förmedla information och instruktioner. Detta gör att du bör vara kommunikativ och pedagogisk. Vad vi erbjuder Vi är miljöorienterade både när det kommer till naturen och våra anställdas arbetsmiljö. Friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme är några av förmånerna som du kommer kunna ta del av. Hos dina kollegor finner du kompetens som har vuxit fram genom långvarigt arbete inom företaget. Genom detta finns det dagligen erfarenhetsbaserad kunskap att ta del av, både kring stora och små ärenden. Samtidigt har en kontinuerlig tillväxt öppnat upp för nya personer, idéer och utvecklingar. Detta har resulterat i en balans vi är oerhört stolta över att ha uppnått; en balans som erbjuder en unik arbetskultur med enastående möjligheter! Om du delar vår passion för att erbjuda hållbar kvalitet och miljömedvetna tjänster, samt strävar efter att uppnå högsta möjliga kundnöjdhet - Ansök gärna redan idag! Övrig information Start: April 2024, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Arbetstider & Omfattning: Heltidstjänst där viss variation i arbetstider väntas Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons