OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-29

Iris Utvecklingscenter är ett medarbetarägt företag som vill skapa förändring för människor med livsproblem grundat i beroende/missbruk och psykisk ohälsa. Vill du bli en av oss? Har du en god förmåga att planera, koordinera och strukturera? Är du en god lagspelare som uppskattar att ha många bollar i luften? Är du samtidigt intresserad av kund och försäljningsarbete och en hel del administrativa uppgifter - då ska du söka till oss! Vi söker en engagerad och driven placeringskoordinator/marknadsassistent som kommer att spela en central roll i att samordna och hantera kundförfrågningar samt placeringar inom Iris Utvecklingscenters företagsgrupp. Ditt huvudsakliga ansvar är att fungera som den primära kontaktpersonen för kunder vid inkommande förfrågningar, att matcha behov med lämplig verksamhet och tjänst samt bistå kunden genom hela inskrivningsprocessen. Du kommer även att samordna alla anbudssvar och säkerställa en smidig uppföljning av genomförda placeringar. Du kommer att vara operativ inom flera områden såsom kundrelationer, kommunikation, försäljning, marknadsföring, statistik och uppföljningsprocesser. Dessutom kommer du att vara delaktig i att skapa och implementera strategier för att stärka Iris företagsgrupps närvaro och erbjudanden på marknaden. Du rapporterar till vår kundchef.  Arbetsuppgifter: • Samordna och koordinera placeringar till våra verksamheter. • Genomförande av digital kommunikation via olika kanaler såsom sociala medier, webbplatser och nyhetsbrev. • Proaktivt och strategiskt arbete med försäljning och marknadsföring. • Enklare bild- och videoproduktion. • Ansvar för att initiera och sammanställa anbudssvar för olika enheter inom företagsgruppen. • Initiera, vägleda och hjälpa till med lokala och centrala marknadsaktiviteter samt ge intern support till berörda chefer och medarbetare kring marknadsaktiviteter. • Regelbunden statistiksammanställning och rapportering till berörda chefer. Vi letar efter en person som är strukturerad och självgående med förmågan att arbeta både i team och självständigt. Du ska vara serviceinriktad och ha utmärkta kommunikationsfärdigheter för att kunna skapa förtroendefulla relationer med både kunder och kollegor. En analytisk förmåga och ett öga för detaljer är viktigt, liksom förmågan att ta egna initiativ och driva projekt framåt och i mål. Du bör vara van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och vara välorganiserad med förmågan att hålla deadlines. Kreativitet och ett lösningsorienterat tankesätt är också viktiga egenskaper vi letar efter. Vi söker dig som har en högskoleutbildning med inriktning på marknadsföring, administration, kommunikation eller liknande, samt har mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel och Outlook, samt Adobe. Erfarenhet av att arbeta med Wordpress är också önskvärt. Körkort och tillgång till egen bil är nödvändigt då tjänsten innebär en del resor. Meriterande är erfarenhet inom branschen, såsom socialtjänst, beroendevård, missbruk, eller familjehemsvård, samt tidigare arbete med placeringskoordinering. Erfarenhet av att redigera webbsidor och publicera nyheter på webb och sociala medier är också fördelaktigt.  Arbetstid: Heltid. Tillsvidaretjänst, provanställning tillämpas. Placeringsort är Mullsjö, resor förekommer regelbundet i tjänsten. Vår förhoppning är att du kan starta din anställning så snart som möjligt. Lön: Fast månadslön.  Intervjuer sker löpande varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan med CV snarast, senast 31 mars 2024. Varmt välkommen med Din ansökan! Läs mer på www.irisuc.se

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons