Vi söker för vår kunds räkning en Försäkringsspecialist/administratör inom Liv och Pension med Lumerakompetens.
Uppdraget löper på 1 år och startar i mars eller enligt överenskommelse.Arbetsbeskrivning
Administration av utbetalningar av försäkringar inom liv och pension. Då kunden står inför en transformation att successivt byta system till Lumera är tanken att konsulten skall direkt ingå i ett tvärfunktionellt team som ska migrera till systemet Lumera. Migreringen kommer först att ske inom Avtalsområdet. Arbetet kommer ske både i linjen med administration inom utbetalning och projektarbete i transformation till Lumera.
Nödvändiga färdigheter
- Minst 4 års yrkeserfarenhet som försäkringsadministratör- Ödmjuk- Lagspelare- Nyfiken (vill lära sig nya saker)Meriterande färdigheter
- Erfarenhet av att jobba i Lumera- Tycker om att hjälpa och stötta sina kollegor - Noggrannhet - FlexibelSpråkMycket god förmåga att kommunicera på engelska i både tal och skrift.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Godkänn cookies
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.