OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Som Kontorskoordinator på Sodexo är du en mångsysslare och möjliggörare. Du kommer att leda 4-6 medarbetare i driften varje dag, samt säkerställa en säker arbetsmiljö och produktivitet i ditt team. Ditt ledarskap och din känsla för hög servicenivå samt värdskap sprider glädje och bidrar till en bättre vardag. Jobba hos oss på Sodexo och bli en del av något större.  Vi söker nu en positiv och engagerad Kontorskoordinator/Driftchef till vår kunds fina kontor i centrala Göteborg! Sodexo ansvarar för reception/växel, konferensservice, kontorsservice, lokalvård m.m. Vi söker dig som är administrativt lagd men gillar att jobba operativt i driften med varierande uppgifter då tjänsten kan komma att utvecklas över tid. Du som söker tjänsten har en hög känsla för service och korrekt beteende gentemot kunder, gäster och besökare. Vi söker Dig som har tidigare erfarenhet att arbeta med service, som teamledare eller kontorschef, gärna inom kontor/fastighetsservice eller inom hotellbranschen. Tjänsten är både operativ samt administrativ. Att arbeta hos oss är varierande och kräver stort personligt engagemang. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt.  Ansvarsområden:  • Övergripande ansvar för den totala driften  • Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten  • Upprätthålla goda relationer med kund samt säkerställa att alla tjänster levereras enligt avtal Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Leda och fördela det dagliga arbetet • Vakansplanering, vid behov enstaka dagar agera ersättare • Hantera förfrågningar som inte ingår i den dagliga leveransen • Arbeta med innovation, hållbarhet och utveckling av våra tjänster • Följa upp/åtgärda avvikelser i serviceleveranser från avtalade leverantörer • Arbetsuppgifter kopplade till personalansvar såsom utvecklinssamtal, lönesamtal m.m. • Arbetsuppgifter kopplade till säker arbetsmiljö såsom riskanalyser, skyddsronder, kemikaliehantering m.m. • Fakturering och leverantörsfakturahantering • Regelbundna möten med kund Kvalifikationer:  • Minst gymnasieutbildning eller motsvarande. Vi ser gärna att du har ytterligare utbildning som kan ses som relevant för arbetsuppgifterna. • Erfarenhet från servicebranschen  • Ledarerfarenhet är krav • Ett starkt kund- och verksamhetsfokus  • Vana av att arbeta administrativt och i system   • Driv och målmedvetenhet  • Vilja och förmåga att utveckla dig själv och dina medarbetare tillika verksamheten • Förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare Om tjänsten  Anställningen är tillsvidare med inledande provanställning from 1 maj 2024 eller tidigare, på heltid, 40h/v, Dagtid mån-fre. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Martin Hollingsworth, [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum. Vad vi erbjuder Utöver en spännande tjänst och härliga kollegor erbjuder vi dig bland annat:  • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö  • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram  • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet   • Volontärarbete på betald arbetstid  Mer om Sodexo och vilka vi är  • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster  • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo  Redo att vara en del av något större? Ansök idag!  Sodexokoncernen Sodexo är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster, FM-tjänster samt de medarbetarförmåner som erbjuds via Pluxee. Sodexokoncernen har offentliggjort att Pluxee, som idag är en del av koncernen, kommer att bli en separat koncern och börsnoteras i början av 2024. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 45 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 430 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons