OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att möta människor i en varierande roll och en är en person med högt servicetänk? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%? Är du dessutom flexibel och initiativtagande? Då har vi ett uppdrag för dig!
Vi söker just nu teknisk support till Göteborg Energi på deltid.
Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha samt lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten. För att lyckas i rollen är du en nyfiken person som vill utvecklas. För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. På teknisk support kommer du att få lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät.
Tjänsten innebär att du hoppar in vid behov. Du kan komma att hoppa in vid ett planerat behov men även med kortare varsel. Arbetstider kan variera, öppettider är 24h året om. Treskift är aktuellt för denna tjänst.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Göteborg Energi AB
Vi är ett energibolag som ägs av Göteborgs Stad. Förutom att leverera och utveckla nya lösningar inom energi och stadsfiber, jobbar vi också för ett större mål; ett hållbart Göteborg.