OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-19

Elektromontage är ett framgångsrikt företag i Söderköping med en fantastisk arbetsmiljö och en stark teamkänsla. Organisationen präglas av snabba beslut och en kultur där varje individ ses och värdesätts. Bolaget har 45 engagerade medarbetare som arbetar tillsammans för att leverera högkvalitativa och säkra eltekniklösningar till kunderna. Elektromontage erbjuder tjänster, produkter och service inom kraftgenerering, marin automation, industriell automation och installation och strävar alltid efter att vara innovativa och ledande inom branschen. Bolagets engagemang för LEAN, hållbarhet och kvalitet genomsyrar allt de gör, från försäljning till leverans och kundsupport.

Bolagets värderingar:

  •  Respekt för individen
  •  Ständiga förbättringar
  •  Rätt från mig
  •  Kundfokus

 Om rollen:

Elektromontage söker nu en person som drivs av Kvalitets- och hållbarhetsarbete där du kommer att ha en nyckelposition i att upprätthålla och utveckla verksamhetsprocesser för att säkerställa hög kvalitet och hållbarhet i leveranserna till kunderna. Rollen innebär stort ansvar med möjlighet att påverka och vara delaktig i att utforma rollens innehåll över tid. Du rapporterar till platschefen och deltar i olika forum såsom produktionslednings-och avvikelsehanteringsteamet.

Arbetstider:

Flexibla arbetstider med möjlighet att börja mellan 06–09 och sluta mellan 15–18. Du har möjlighet att arbeta 1–2 dagar hemifrån, men närvaro på plats uppskattas på denna sociala arbetsplats.

Dina primära arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

  • Underhålla och utveckla verksamhetsprocesser för att bibehålla ISO9001/14001
  • Samordna avvikelser (leverantör/interna/kund) och implementera förbättringsåtgärder
  • Medverka vid leverantörs- och kundaudits
  • Delta i interna förbättringsaktiviteter
  • Dokumentera och redovisa processer/rutiner
  • Underhålla, utbilda och utveckla PDM-systemet

 För att lyckas i rollen:

  • Stort intresse för arbete med kvalitéts, miljö och hållbarhetsfrågor
  • Önskvärt med erfarenhet av arbete på ett tillverkande företag
  • Gymnasieutbildning inom relevant område så som teknik/natur

 Har du även erfarenhet och kännedom kring nedan är det ett stort plus:

  • Officepaketet
  • Affärssystem, gärna monitor
  • Avvikelsehantering och PDM-system

 Att ha ett stort intresse, drivkraft och vilja att lära sig värderas högt, De egenskaper vi ser är extra viktiga för att lyckas i denna roll är att vara:

  • Strukturerad
  • Självgående
  • Flexibel
  • Kommunikativ

 Övrig info:

  • Friskvårdsbidrag
  • Gratis massage på jobbet en gång i månaden
  • Flera gemensamma företagsaktiviteter
  • Konkurrenskraftiga villkor

 Fortsatt intresserad av rollen? Vad kul! Då får du mer än gärna ansöka med ett CV så hör vi av oss för ett eventuellt nästa steg i processen.

Den här rekryteringsprocessen administreras av Job Solution Consulting, och kunden har begärt att alla frågor angående tjänsten hanteras av Job Solution Consulting. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på [email protected].

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons