OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-16

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som säljinriktad uthyrare och utvecklas tillsammans med oss! Tjänsten är på heltid och en särskild visstidsanställning om 1 år, med chans till förlängning. Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål - Boka in och genomföra visningar - Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister - Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer - Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster - Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil - Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj - Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel - Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt - Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. - B-körkort och tillgång till egen bil - Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information - Startdatum: Enligt överenskommelse - Placering: Örebro - Omfattning: Heltid. Särskild visstidsanställning om 1 år. - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons