OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-15

Talent Solutions RPO (Recruitment Process Outsourcing) är det varumärke inom ManpowerGroup som arbetar med outsourcade rekryteringslösningar. Vi jobbar i nära partnerskap med våra kunder i komplexa rekryteringsaffärer där vi tar fullt ansvar för hela eller delar av kundens rekryteringsbehov. Vi jobbar mot olika kunder med olika projekt och uppdrag kopplat till talangförsörjning. Det kan vara alltifrån search, rådgivning, projektledning till att arbeta med hela rekryteringsprocesser - som är vårt huvudsakliga fokus. Vi söker nu en Talent Acquisition Partner som kan jobba både med nationella och internationella rekryteringar. Många av de lösningar som vi arbetar med är nordiska, europeiska eller globala - det innebär att du får samarbeta med kollegor i andra länder. Inom ManpowerGroup hjälper vi människor att växa! Det är människorna vi möter som formar oss till de vi är - en arbetsplats med många starka och affärsdrivna individer med ett stort hjärta. Just nu söker vi ytterligare en Talent Acquistion Partner till Talent Solutions. Vad du kan förvänta dig Just nu har vi ett behov av att stärka upp vårt team mot en kund i Stockholm. Kunden är en av Nordens största banker där du i huvudsak kommer arbeta på svensk rekryteringsmarknad, men även med inslag av internationella rekryteringar. Du behöver därför vara flytande i både svenska och engelska och känna dig bekväm att kommunicera på båda språken. Du kommer arbeta i hela rekryteringsprocessen, med allt från annonsering till urval, intervjuer och tester. Hos denna kund kommer du arbeta med rekrytering till kärnverksamheten hos banken. För att du skall trivas i denna roll ser vi att du engageras av en arbetsmiljö som präglas av toppar, dalar och att arbeta mot deadlines. Det är av värde att du kan hantera en större volymrekrytering och prioritera vad som behöver arbetas med först. Vi behöver en person som är proaktiv och professionell. Det är en hög grad av självledarskap i denna roll och du kommer självständigt behöva driva de projekt och rekryteringar du ansvarar för framåt. Din kompetens och bakgrund * Minst 2 års erfarenhet av rekryteringsarbete internt eller som konsult ute hos kund där du ansvarat för hela rekryteringsprocesser från uppstart, annonsering, screening, kompetensbaserad intervjuteknik, tester och kontraktsskrivning. * Kunskaper inom search och erfarenhet av att jobba med rekrytering i olika sociala medier som till exempel LinkedIn Recruiter. * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande - Licens i något testverktyg - Erfarenhet av bank, finans eller försäkringsbranschen Din utveckling hos oss Det är din drivkraft och ambition som bestämmer hur långt du ska gå. Kompetensutveckling hos oss innebär att vi stöttar dig i din utveckling genom att hela tiden fylla på med erfarenhet och kunskap. Ditt dagliga arbete tillsammans med över 4 500 interaktiva utbildningar och föreläsningar samt regelbundna utvecklingssamtal hjälper dig att växa i din roll. Vi vill alltid framåt och söker hela tiden nya sätt att lösa problem för våra kunder på en arbetsmarknad som ständigt förändras. Vill du utvecklas tillsammans med oss? Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta gärna Anna Renntoft på [email protected] Vi kommer att intervjua löpande och anställning kan ske innan rekryteringsdatumets utgång. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons