OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-12

Vill du arbeta på ett bolag som brinner för ny teknik och som älskar att göra kunder starkare tillsammans med lika engagerade kollegor? Nexer Enterprise Applications växer och söker nu en Service Delivery Manager inom D365 till vårt härliga team. Vänta inte, sök idag! Hur ser rollen ut? Som Service Delivery Manager är du en nyckelperson inom vårt Care365-team och fokuserar på att stödja våra befintliga Dynamics 365-kunder efter implementationsfasen. Rollen innebär mer än en traditionell förvaltning och support, det handlar om att vårda kundrelationer och säkerställa att vi levererar avtalad service på bästa sätt.- Ditt proaktiva arbete inkluderar att identifiera och initiera möjligheter som kan gynna kunderna, kring det som de själva kanske inte är medvetna om. Ditt engagemang är nyckeln till att hjälpa våra kunder blomstra och lyckas. Konkret innebär ditt arbete att upprätthålla struktur för både kunder och kundteam. Dagliga uppgifter inkluderar koordinering, prioritering och delegering av uppgifter, samt resursplanering. Du följer upp arbetet och ser till att teamen har rätt förutsättningar för att utföra sina uppgifter effektivt. Tjänsten kräver en kombination av kommunikation och ledarskap, både internt och externt, tillsammans med strukturerat och administrativt arbete. Det ger dig möjligheter att påverka din karriär och utvecklas, med alternativ som pre-sales eller teknisk projektledning. Nexer erbjuder en unik mix av stabilitet från ett stort företag och möjligheten att påverka och driva förändringar som i en mindre organisation. Din passion och vilja att göra skillnad är avgörande för din framgång hos oss Vad kan vi erbjuda dig? - En flexibel arbetspolicy, med möjlighet att arbeta hemifrån när det passar dig och ditt team.    - Kompetensutveckling via egna forum som Architect forum och Cross collaboration forums samt möjligheten att gå kurser via Nexer Academy. - Ett stöttande team och en organisation som genomsyras av en familjekänsla och mångfald. - Möjlighet att delta i Corporate Social Responsibility (CSR)-arbete, till exempel genom Star for Life, Pink Programming eller Nexer Network Women.  - En rolig arbetsplats där vi älskar att hitta på saker tillsammans. Vi har bl.a. regelbundna spelkvällar och träningsutmaningar!  Hur är det att arbeta på Nexer Enterprise Applications? På Nexer Enterprise Applications har vi en familjär kultur med en bra sammanhållning i teamen. Arbetsmiljön genomsyras av en kamratlig stämning, högt i tak och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Microsoft Dynamics och Microsoft 365 inom Sverige och över hela världen. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och även globalt eftersom det är där våra kunder finns. Vi har en stark vilja att driva affärer och firar våra framgångar genom regelbundna events, resor och konferenser. Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/careerhub/come-on-in-nexer-ea/ Vem är du? Som person gillar du att ta dig an utmaningar och tar initiativ för att hitta den bästa lösningen på ett problem. Du är van vid att göra kunder eller beställare trygga med din expertis. Som team är det viktigt att vi hjälps åt att sprida kunskap vilket du tycker är viktigt. Har du även haft rollen som konsult tidigare ser vi det som positivt. Vi söker dig som: - Har en bakgrund i en koordinerande roll inom IT/ERP-branschen, allra helst i en liknande roll som SDM. - Du är van vid kundkontakt, skapa struktur och planera samt estimera både din och andras tid. - Meriterande om du har erfarenhet från Microsoft AX eller Dynamics365 leveranser sedan tidigare, men det är inget krav, så länge du är villig att lära dig. - Har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i tal och skrift. Framför allt så tror vi att du gillar att arbeta i ett härligt team tillsammans med kompetenta kollegor. Vi ser fram emot att få arbeta med dig! Vilka är Nexer Group?  Som anställd på Nexer får du en djärv och entreprenöriell arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och ligga i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtblickande förhållningssätt. Hos oss får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Som familjeföretag äger vi vår strategi och investerar i långsiktiga mål, och vi uppmuntrar medarbetarnas engagemang och idéer Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Ulrika Nord på [email protected]. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons