OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-02-01

Vi söker en administratör som kommer att ingå i supportteamet i Barsebäck. I rollen som administratör kommer du att vara en del av företagets funktioner som stöttar organisationen med kommunikation, IT, dokumentation, HR och så vidare. Din roll som administratör är att ge administrativt stöd till VD, ledningsgrupp och organisation. I jobbet ingår: Planering, koordinering och genomförande av interna och externa möten och aktiviteter, vissa tider med kort varsel Skriva presentationsmaterial, protokoll etc. Upphandlingsstöd (i SAP, inköpsorder, godsmottagning e.tc.) Fakturahantering (i SAP) Vara företagets kontaktperson mot Uniper's administrativa funktioner såsom HR, IT, inköp och delade tjänster. Organisera material för styrelsemöten samt fysisk planering av möten med mat, fika, lokaler etc. Hantera registrering av konsulttimmar. Hjälp med onboarding av nya kollegor och konsulter. Ansvara för gäster och hjälpa till med åtkomst. Vem vi söker: Lägst gymnasieexamen, men helst universitetsexamen inom ekonomi eller administration. Erfarenhet av SAP-rekvisition till betalningsprocess krävs. Goda kunskaper i MS Office. Du är: Självständig och gillar många olika uppgifter på samma gång. Du har förmågan att planera och prioritera. Du kan skriva på och tala engelska. Det viktigaste är att du är serviceinriktad med en positiv attityd och en vilja att hjälpa organisationen med repetitiva såväl som ad-hoc uppgifter. Du kommer att arbeta mycket med service och support och din samarbetsförmåga är central. Ort: Barsebäck men hybrid finns

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons