Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-01-26

Nu finns det en spännande möjlighet för dig som är tillgänglig omgående i en roll som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontran. Bolaget i fråga är beläget i Göteborg och du kommer att ingå i ett större team bestående av andra ekonomiassistenter och ekonomer. Uppdraget sträcker sig 6 månader framåt och påbörjas så snart som möjligt. Dina arbetsuppgifter Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att arbeta brett inom hela flödet med leverantörsreskontran, med arbetsuppgifter såsom inskanning av fakturor, kontering samt avstämningar av betalningar. Profil För att vara en bra matchning mot ovan bör du ha arbetat som ekonomiassistent tidigare i ett större bolag med stora flöden. Du är trygg inom hela flödet av leverantörsreskontran och är van vid att arbeta i en internationell miljö. Vidare har du goda kunskaper i Excel och behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom ett större ekonomisystem. För att passa in i rollen har du lätt för att arbeta tillsammans med andra, men är även trygg i att ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter. Övrigt Uppdraget är ett heltidsuppdrag och kommer till största del utföras på plats på kontoret. Detta för att du som konsult ska få de bästa förutsättningarna för att komma in i arbetsuppgifterna och bolaget så effektivt som möjligt. Framåt erbjuds möjlighet för distansarbete ett antal dagar i veckan.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons