Om tjänsten

Besök hemsida wayke.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-01-03

Är du en person som brinner för kundnöjdhet, starka relationer och problemlösning? Vi söker just nu efter dig som vill vara med och utveckla Sveriges bästa kundsupport! Wayke är inne i en väldigt spännande tillväxtresa. Med starka år bakom oss så kliver vi nu in i en ny fas där vi växlar upp ytterligare, vilket gör att vi behöver stärka vårt customer success-team för att nå ännu högre höjder! Wayke är skapat av bilbranschen för bilbranschen och tillsammans skapar vi tjänster som driver branschens digitala utveckling framåt. Wayke har en tydlig strategi som vi tror på och brinner för. Vi är skapade för att vara branschens digitala partner, med en bred produktportfölj av lösningar för att hjälpa till med allt från processer i det vardagliga arbetet, till att våra kunder ska kunna erbjuda den absolut bästa konsumentupplevelsen digitalt. Vi har också en tydlig vision med vår marknadsplats Wayke.se, att den genom en trygg och guidande upplevelse för konsumenter ska bli den självklara platsen vid köp, sälj eller byte av bil digitalt. I den här rollen kommer du vara med och säkerställa att man bibehåller och utvecklar bolagets kundrelationer och ser till att kunderna får ut så mycket som möjligt av att vara anslutna till Wayke. Våra kunder finns i både Sverige och Norge idag och inom en snar framtid även i fler länder. Du kommer därför att jobba internationellt och det finns stora möjligheter att utvecklas och lära sig massor om bilbranschen och tech-utveckling. Wayke verkar också i Norge och därför kommer du även få möjlighet att arbeta tillsammans med drivna och engagerade norska bilhandlare. Som Customer Success Agent jobbar du aktivt för att lösa våra kunders utmaningar och motverka churn genom att bland annat: - Ansvar för att Wayke levererar en kundsupport i världsklass. - Ansvar för att sköta supportärenden från start till mål. - Bygga och förvalta kunskapshub/FAQ genom produktion av bland annat artiklar och instruktionsvideos. - Ansvar för att sprida kunders önskemål till utvecklings-teamet. - Identifiera och proaktivt motverka churn. - Proaktivt utbilda Waykes kunder för ökat engagemang. - Identifiera möjligheter till merförsäljning. Du är en person med mycket energi, driv och engagemang. Du är en lagspelare men som trivs med att jobba självständigt och sätta upp dina egna ambitiösa mål. Du är kreativ, har mycket tålamod och är bra på problemlösning. Den här rollen kräver en hel del teknisk support och därför tror vi att du har god datorvana och är både nyfiken och ivrig på att lära dig nya system. Du är en person som inte är sen med att kavla upp ärmarna och hugga tag där det behövs. Du är inte rädd för att ta upp telefonen och ringa en kund som behöver guidning men har heller inget emot ett mer administrativt arbete som att ta fram rapporter med kundstatistik. Vidare är det viktigt att du i din roll är lyhörd, ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor. Att bidra till en bra team-känsla är något vi lägger stor vikt vid. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet. Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons