Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Recycling Partner (RP) grundades 2004 med målsättningen att minska slöseri inom företag och organisationer. Idag erbjuder de företag hållbara helhetslösningar för kontorsinredning. I takt med att Recycling Partner expanderar behöver de anställa en nyckelperson till Stockholmskontoret som kommer att ansvara för att utveckla befintliga kundrelationer och skapa nya affärsmöjligheter.
Om Rollen
Vi söker en driven person som gillar att göra affärer och vill vara ansiktet utåt mot Recycling Partners företagskunder. Du har säkert arbetat i en roll inom försäljning sedan innan. Det viktigt att ha en hög servicekänsla och kvalitetsfokus då man är en ambassadör för företaget.
Vad du behöver för att lyckas:
Vi erbjuder
Möjlighet att utvecklas med ett växande företag, ha en meningsfull arbetsuppgift, ett roligt arbete och fantastiska kollegor. Detta är en bred och varierad tjänst med utvecklingsmöjligheter, poolbil, friskvårdsbidrag och andra förmåner.
Varaktighet/arbetstid: Heltid / Tillsvidare
Placeringsort: Kvarnholmen, Stockholm
Startdatum: Omgående
Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flexibilitet
Kontakt
I denna rekrytering samarbetar Recycling Partner med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Agnes Hedberg på [email protected].
Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.
Ansökan
Vi ser gärna att du skickar in din ansökan via ansökningsknappen snarast, då urvalet sker löpande.
Välkommen med din ansökan!