OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi söker en engagerad och kompetent Klienttekniker för att förstärka vårt team. Som Klienttekniker kommer du att spela en central roll i att säkerställa att våra användare har smidig och effektiv tillgång till teknisk support och de verktyg de behöver för att utföra sina arbetsuppgifter. Om du är teknikinriktad, har kundfokus och är redo att ta itu med en varierad uppgiftslista, då är det här din chans att skina. I detta uppdrag får du möjligheten att jobba 40 % remote, du förväntas dock kunna vara på plats hos vår kund övrig tid på någon av kundens siter i Stockholm eller Arboga.
Ansvarsområden
Baskunskaper
Personliga färdigheter, egenskaper, erfarenhet
Vi erbjuder
Du kommer att bli anställd av oss på Sigma Technology och ingå i ett härligt konsultteam som gör saker tillsammans och har roligt längs vägen! Vi sätter dig som konsult i fokus, det viktigaste för oss är att du som konsult och medarbetare mår bra och har rätt förutsättningar för att utvecklas. Vi tror på långsiktighet och vill därför att du ska trivas hos oss, länge!
Vi på Sigma Technology är otroligt stolta över att våra medarbetare har röstat fram oss som Sveriges Topp-3 Bästa arbetsgivare hela 4 år i rad: 2019, 2020, 2021 och 2022. Nu hoppas vi att du blir en del av oss i Mälardalen! I vårt härliga gäng jobbar vi ute hos våra kunder i roller som bland annat just Scrum master, produktägare, systemtekniker, förvaltningsledare, Service delivery manager, IT-tekniker, supporttekniker och IT-servicedeskagent. I bolaget har vi också applikationspaketerare, IT-projektledare, kravanalytiker, nätverkstekniker och drifttekniker.