Loggamera söker en person till vår Customer Success-avdelning för att expandera våra möjligheter att leverera bättre tjänster snabbare till våra kunder.

På Customer success hjälper vi våra kunder att lyckas. De flesta av kunderna är fastighetsägare och/eller förvaltare och behöver snabb respons, trygga i att vi löser deras problem och inte tappar eller glömmer några uppgifter.

Arbetsuppgifterna är bl.a. uppsättning av nya kunder, stöd längs resan för driftsättning av teknik, support, felsökning och utbildningsmöten i Loggameras plattform, m.m. Det mesta sker digitalt från kontoret med telefon och mail men ibland på plats hos kund.

Du kommer att få utbildning i produkten och tjänsterna längs vägen.

Vi söker dig som vill växa med oss, som gärna har B-körkort och är flytande i både Svenska och Engelska. Erfarenheter från support och motsvarande är meriterande men personlighet och flexibilitet är av större vikt. Vi tror att du har ett eller några års erfarenhet i arbetslivet.

Vi prioriterar ett sammanhållet team, social kompetens och intresse för plattformen och våra kunder före betyg och andra kvalifikationer. Flytande Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Arbetsplatsen är i Stockholm, Täby.

Lycka till med jobbsökandet och hoppas vi hörs snart!
Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antällningsform Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons