Kom med i vårt team av passionerade, kundorienterade personer som har en gedigen erfarenhet av att ge exceptionell service till kunder i Sverige.
Krav Modersmål / flytande svenska (muntligt och skriftligt), med goda kunskaper i engelska. Kundcentrerad Tillgänglig för att arbeta skift (internationellt callcenter) Mycket god datorvana.
Arbetsbeskrivning Svara på kundförfrågningar via chattar, samtal, frågor på sociala medier och e-post. Ge kunderna information om produkter och tjänster. Söka efter information med hjälp av tillgängliga resurser. Identifiera kundernas behov. Hantera och lösa kundklagomål. Underhålla ett uppdaterat system för kundinformation. Identifiera och eskalera prioriterade frågor. Vid behov följa upp kundsamtal.
Kompetens Målinriktad Proaktiv känsla av brådska Positiv och professionell Stark kommunikatör - muntligt och skriftligt Villig att gå utöver det vanliga för att överträffa kundernas förväntningar. Stark tidsplanering. Noggrann och kan följa processer och förfaranden.
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.