LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

First line support

Antal platser:
Yrkesbenämning: Helpdesktekniker/Supporttekniker
Publicerad: 2019-08-13
Sista ansökningsdag: 2019-09-27
Stad: Göteborg 
Det som driver Decerno är att göra skillnad. I stort och smått. För enskilda personer, för kunder och för samhället. Med användaren i fokus, nyfikenhet och djup teknisk kunskap tar vi ansvar för våra kunders digitala utveckling. Decerno är för de som vågar tänka nytt och söker ett nära och långsiktigt samarbete. Vi söker nu en person som vill arbeta med kundsupport till vårt glada supportteam på vårt Göteborgskontor. Tjänsten innebär att ge våra kunder snabb, pedagogisk och personlig service via telefon och internet. Ditt mål är nöjda användare till webbtjänsten Ledningskollen. Systemet används främst vid planering av markarbeten för att förhindra att ledningar skadas och används av såväl företag som privatpersoner. Arbetet bedrivs i nära samarbete med de som utvecklar systemen där en del av rollen även innebär att hjälpa till med testinsatser för buggrättningar såväl som nyutveckling. Tjänsten innebär även support för en del av Decernos andra kunder. Vi söker dig som har · Erfarenhet av kundservice, telefonväxel eller callcenter · Omfattande datorvana Det ses som meriterande om du tidigare arbetat med · Support och ärendehanteringssystem · Kundrelationer och kommunikation, gärna i en digital kontext · Testning Vem du är Vi lägger stor vikt vid dig som person och förväntar oss att du är social och serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du tycker om problemlösning och att hjälpa såväl kunder som medarbetare på ett pedagogiskt sätt. Du uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vidare är du tekniskt intresserad och gillar att utforska och snabbt sätta dig in i nya system. Vidare har du en god förståelse för att alla människor är olika, vilket ställer krav på att du är både tålmodig och pedagogisk. Vad vi erbjuder Decerno är för oss som drivs av komplexa utmaningar, vill lära av varandra och ha kul tillsammans. Vi bryr oss om varandra. Tillsammans tar vi ansvar både för vårt välbefinnande och de lösningar vi levererar. Vi jobbar i högpresterande team, där vi kompletterar varandra och gör skillnad tillsammans. Att jobba tillsammans i utmanande projekt har skapat en kultur hos oss som präglas av prestigelöshet, en öppenhet och omtänksamhet. Vi har kontor i Stockholm, Uppsala och Göteborg och är ca 120 anställda. Decerno är en del av Addnode Group som är noterad på OMX Nordic List, Mid Cap. Vid frågor är du välkommen att kontakta HR-specialist Elinor Nilsson på elinor.nilsson@decerno.se. Vi ser fram emot din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön