Vi ska spela in kameratester i studio nu på onsdag 24/6 (kl. 09:00-18:00) inför en kommande produktion och behöver hjälp av en statist med erfarenhet av replik för att medverka framför kameran denna dag. Inspelning i Vårby. Man tar sig själv (15 min promenad från Vårby Gård Tunnelbana).
Allt gott,