Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist/servicemedarbetare till Primär i Stockholm
Skicka ansökan 31 dagar kvar
Support Telefonist Receptionist Servicepersonal
31 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Primär är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård. Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister – våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden – oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning. Primär har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 600 anställda och omsätter närmare 550 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet. Tycker du om att ge service och vara den som får vardagen att fungera smidigt? Trivs du i en roll där du möter människor, har många kontaktytor och får ta ansvar? Vill du arbeta i ett engagerat team där samarbete, service och arbetsglädje står i fokus? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten Som receptionist/servicemedarbetare hos Primär blir du en viktig del av vårt team och arbetar i vårt kunduppdrag med placering i Åkersberga. Du har en central roll i den dagliga driften av våra servicetjänster och arbetar huvudsakligen i receptionen, där du bidrar till en professionell, välkomnande och effektiv service för både kunder och kollegor. I rollen är du ofta den första kontakten för vår uppdragsgivares kunder och hanterar många kontaktytor i vardagen. Tjänsten passar dig som trivs med varierade arbetsuppgifter, ett högt tempo och ett starkt servicetänk. Du arbetar självständigt, men i nära samarbete med övriga kollegor i uppdraget. Utöver receptionsarbetet ingår även administrativa uppgifter som bidrar till att skapa struktur och få det dagliga arbetet att fungera smidigt. Tjänsten är en deltidstjänst på 50%, med arbete 4 timmar per dag, måndag–fredag. Placering är i Åkersberga. Arbetsuppgifter • Ta emot och registrera felanmälningar • Ge service och support till kunder via telefon, mejl och personliga besök • Bemanna och ansvara för receptionen • Utföra administrativa uppgifter kopplade till uppdraget • Stötta kollegor i det dagliga arbetet vid behov Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i reception eller i en liknande serviceinriktad roll. Du har en stark servicekänsla, är noggrann och flexibel samt trivs i en roll med stort eget ansvar. Som person är du lösningsorienterad, prestigelös och självgående. Du har lätt för att sätta dig in i nya rutiner, är lyhörd och van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo. Att prioritera, hålla struktur och bidra där det behövs är en självklarhet för dig. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift, har grundläggande kunskaper i engelska i tal och är en van användare av Office-paketet. På Primär arbetar vi utifrån våra värderingar Tillsammans, Framåt och Kul och vi ser gärna att du delar dessa värderingar med oss. Vi erbjuder Som medarbetare på Primär erbjuds du ett omväxlande och serviceinriktat arbete nära våra kunder. Hos oss går dagarna fort och vi har roligt tillsammans. Vi hjälper varandra, delar ansvar och arbetar alltid med ett lösningsorienterat fokus. Många av våra medarbetare uppskattar även flexibiliteten i arbetet – ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att vara med och bidra till en trivsam och välfungerande arbetsplats. Anställningsstart Omgående. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med chans till förlängning. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen att skicka in din ansökan! Om Primär Primär startades 1987 av Bengt Jildmalm. Idag är vi nästan 600 medarbetare och omsätter cirka 550 Mkr och är i stark utveckling. Vi är stolta över vår höga kundnöjdhet, vilket är resultatet av ett fokus på att leverera kvalitetsservice och skapa långsiktiga partnerskap. Våra nöjda medarbetare är också en avgörande faktor för vår framgång, vilket återspeglas i vårt höga NMI. Primär har en stark inriktning på kvalitet, miljö och arbetsmiljö och är certifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001. Vi strävar efter att kontinuerligt utveckla och förbättra vår verksamhet inom dessa områden. Du hittar Primärs nöjda kunder inom såväl offentlig som privat sektor och bland fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kontor, industrier med mera. Vi ser också till att infrastruktur för kollektivtrafik fungerar och tillhandahåller lokalvård för bland annat skolor, äldreomsorg och myndigheter. Om du åker buss, shoppar i gallerior eller arbetar på kontor är det stor chans att vi tar hand om din närmiljö även där. Och har du en bredbandsleverantör är det möjligt att vi är involverade i både installation och service. Läs mer om oss på https://www.primar.se

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-23
Antal platser 1

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Assistent Sekreterare Administratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ säljare Administrativ assistent Administrativ sekreterare
15 dec
Assistent Chefsassistent Ledningsassistent Executive Assistant Administrativ assistent
Idag
Assistent Chefsassistent Ledningsassistent Executive Assistant Administrativ assistent
Idag
Väktare Receptionist Ronderande väktare
Idag