På Steinbrenner & Nyberg jobbar vi med nyttigheter & njutningar alla dagar i veckan!
Vår Lotta ska känna på livet som deltidspensionär och vi söker därför hennes ersättare som ansvarig för Bageributiken i Mölndal. Du är en driven och engagerad person som vill ta ansvar för att fortsätta butikens positiva utveckling tillsammans med dina medarbetare, och vi lovar, de är ett riktigt toppen-gäng!
Arbetsuppgifter:
Du ansvarar för försäljning av våra produkter och att verksamheten drivs enligt vårt koncept. Du ansvarar även för schemaläggning och bemanning, att lokalerna är rena och fräscha och självklart deltar du i alla dagliga operativa uppgifter. Vägg i vägg med butiken finns vårt bageri som bakar och levererar allt bröd, tårtor, bakelser, kakor och annat gott som ska säljas i butiken.
Erfarenhet:
Vi söker dig som har några års erfarenhet av försäljning och kundservice i en arbetsledande roll. Du älskar att prata med människor och vill leverera service fullt ut och du kan arbeta självständigt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är schemalagda med varierande tider och arbete varannan lördag, helgarbete förekommer. Vi har anställningsvillkor enligt kollektivavtal med HRF.
Vänligen kontrollera att du skickar in en komplett ansökan där du också svarar på videofrågorna då det är den första intervjun och håll utkik i din mejl, även skräpposten, då vi löpande under processen kommunicerar via mejl.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med din ansökan!