Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill bli en del av BSHs kundserviceteam som NORSK/SVENSK-TALANDE KUNDSERVICERÅDGIVARE
VARFÖR JOBBA HOS OSS?
• Möjlighet att jobba i ett framgångsrikt företag med vitvaror av hög kvalité
• Spännande och utmanande arbete med ett kompetent team i ryggen
• 60 % hemmakontor
• Årlig bonus efter prestation
• Gedigen introduktion och uppföljning av det dagliga arbetet
• Arbetstiden är förlagd till kontorstid, måndag till fredag
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
• Erbjuda service via telefon, e-mail och chat till våra brands: Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, huvudsakligen telefon.
• Hantera service och reservdelsbeställningar
• Hantera olika typer av frågor från kunder med hjälp av bruksanvisningar, hemsidor och våra interna produktinformationssystem
• Ge information om produkter och tjänster samt vägleda kunder
• Identifiera tekniska problem eller handhavandefel, hitta orsak och erbjuda bästa lösning
DU ÄR EN PERFEKT KANDIDAT OM:
• Du är serviceminded, tycker om att hjälpa människor och kan sätta dig in kundens situation
• Du kan multitaska i stressiga situiationer och ta snabba beslut
• Du har jobbat med kundservice tidigareDu behärskar norska flytande och har god förståelse för svenska eller du behärskar svenska flytande och har god förståelse för norska.
• Du kan kommunicera på engelska
Arbetsplats: Solna Business Park.
NYFIKEN?
För mer information vänligen kontakta, Lina J Ogeheim,
[email protected]
Urval och intervjuer kommer ske löpande, så sök så snart som möjligt
Vänligen skicka ditt CV och personliga brev innan 25 januari 2025
Vi önskar dig välkommen till vårt team!