Arbetsbeskrivning
Per Mangelus Förvaltning AB söker nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till ett vikariat om 18 månader, med start så snart som möjligt.
Tjänsten är varierande och passar dig som trivs med både administrativa och praktiska arbetsuppgifter samt daglig kontakt med människor.
Om tjänsten
I rollen kommer du att arbeta med fastighetsförvaltning i kombination med reception och kundtjänst.
Du blir en viktig kontaktpunkt för både hyresgäster, kollegor och externa samarbetspartners, samt bidrar till att vardagen kring våra fastigheter i Lysekil fungerar smidigt.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Fastighetsförvaltning och löpande administration
- Reception och kundmottagning
- Hantering av felanmälningar och uppföljning av åtgärder
- Logistik och samordning kring kollegor, entreprenörer och serviceärenden
- Kontakt med hyresgäster via telefon, mejl och personliga möten
- Övriga administrativa uppgifter kopplade till fastigheterna
Vi söker dig som
- Är strukturerad, ansvarstagande och serviceinriktad
- Har god kommunikativ förmåga och trivs med många kontaktytor
- Kan arbeta självständigt men även samarbeta i team
- Har god datorvana och lätt för administrativa system
- Erfarenhet av fastighetsförvaltning, kundtjänst eller reception är meriterande
Vi erbjuder
- Ett omväxlande och ansvarsfullt arbete
- Trevliga kollegor och en familjär arbetsmiljö
- Möjlighet att utvecklas inom fastighetsförvaltning
- Ett vikariat på 18 månader med start snarast
Ansökan
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till liisa@pmfastigheter
Välkommen med din ansökan till Per Mangelus Förvaltning AB i Lysekil!