Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Nu söker vi en Wellness koordinator till Ystad Saltsjöbad!
Skicka ansökan 19 dagar kvar
Koordinator Innesäljare
19 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Närmare stranden kommer du inte än på Ystad Saltsjöbad. Oavsett om solen skiner eller regnet faller känner du havet, stämningen och livsglädjen som bor in i väggarna på Ystad. Mixen av avkoppling, fest och spänning gör Ystad Saltsjöbad till den perfekta platsen om du älskar variation och fart! Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.

Om tjänsten

Du kommer ingå i ett litet team där vi tillsammans koordinerar och optimerar våra gästers vistelse, allt från hotellupplevelse till restaurangbesök. I rollen kommer du att främst ansvara för bokningar till vår wellness avdelning (behandlingar, spa ritual, pool access) genom att ha kontakt med gäster både via mejl och telefon. Du kommer också att arbeta med merförsäljning och bokningskontroller samt att säkerställa att våra gästers behov uppfylls på bästa sätt. 

Dina huvudsakliga uppgifter:

  • Bokning och optimering

  • Försäljning och kundkontakt

  • Gästresor och koordinering

  • Kommunikation - både internt och externt

Vem är du?

Vi söker dig med intresse för hudvård och wellness och som har en god känsla för service, och ännu viktigare besitter du både vilja och driv att alltid utveckla upplevelsen för gästen. Du bidrar med positiv energi och verkar alltid för att skapa glädje i teamet. Vi ser att du har lätt för att ta kontakt med människor, är en relationsbyggare och har en naturlig ja-attityd både mot gäster och kollegor.

Vi ser gärna att du är: 

  • Lösningsorienterad

  • Serviceminded och flexibel

  • God förmåga att hantera snabba omställningar

  • Lätt för att röra dig i digitala system

  • Ansvarstagande med ett starkt självledarskap

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av service, administration och optimering. Har du erfarenhet av koordinering, hudvård/wellness, VisBook och/eller BookVisit är detta meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet då vi är ett litet team.

Om tjänsten Tjänsten är ett föräldravikariat på 100% på ca 1 år. Vi ser gärna att du har möjlighet att börja den 1 mars.

Du rapporterar till Inhouse Sales Manager och är en del av vårt kommersiella team. Arbetstiderna är varierande mellan 8-17.00 både vardag, helg och högtider. Vi kommer kalla till intervjuer löpande med start från vecka 2.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vi välkomnar dig till en arbetsplats med kollegor i världsklass. Vi värdesätter att jobba tillsammans och erbjuder dig en möjlighet till utveckling, nya kunskaper och en arbetsgivare som månar om dig som medarbetare!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-16
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sälj Ekonom Support Koordinator Customer Support Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
Idag
Front Desk Receptionist Löneadministratör Receptionspersonal Kontorsreceptionist
21 nov
Koordinator Rekryterare Rekryteringskoordinator Customer Success Manager Talent Acquisition Assistant Talent Experience Coordinator Talent Acquisition Coordinator
21 nov