Nu söker vi en strukturerad och ansvarstagande Orderadministratör för ett uppdrag på 3–6 månader med start i januari/februari.
Ditt uppdrag
Som en del av ett koncernövergripande initiativ har Renishaw gått över till Microsoft Dynamics 365. Det är en stor och viktig satsning för hela organisationen, och som ofta sker i omfattande systemskiften har övergången inte varit helt utan problem.
I rollen som orderadministratör får du därför en viktig funktion för att tillsammans med teamet skapa en struktur och kvalitet i orderflödet, så att det nya systemet kan användas på bästa sätt. En viktig del handlar om att gå igenom och strukturera orderstocken, men också om att säkerställa att processerna löper smidigt så att kunderna får sina leveranser i rätt tid.
Du blir en del av ett nära och sammansvetsat team, och arbetar i en internationell miljö med kontakt med kollegor både i Sverige och England.
Du kommer primärt att arbeta med att:
Din bakgrund
Vi söker dig som trivs med både ordning och utveckling, och som känner igen dig i arbete med administrativa flöden, siffror och affärssystem.
Vi söker dig som har:
Vem är du?
Det här är en roll för dig som tycker om att skapa ordning och struktur, även när mycket händer omkring dig. Du är noggrann och ansvarstagande, men också lösningsorienterad när något behöver redas ut snabbt.
För att passa in i teamet söker vi någon som är:
Kort sagt: du bidrar både till ordning i systemen och till en god stämning i rummet.
Praktisk information
Intresserad?
Välkommen med din ansökan! På Serveoffice möter du ett engagerat team som tar ansvar för att matchningen ska bli helt rätt – för både dig och Renishaw. Vi ser fram emot att lära känna dig och hjälpa dig ta nästa steg.