Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Customer Service Manager
Skicka ansökan 28 dagar kvar
Chef Sälj Ledare Kundtjänstchef Service Manager Kundtjänstmedarbetare Customer Service Manager
28 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och forma kundupplevelsen i ett bolag som kombinerar design, hållbarhet och högsta kvalitet? Nu söker vi en erfaren, driven och handlingskraftig Customer Service Manager som med tydligt ledarskap, affärsmannaskap och passion för kundresan utvecklar vårt team och våra arbetssätt. Här får du möjlighet att göra verklig skillnad - både för kunder och för teamet. Rollen är bred, utmanande och perfekt för dig som gillar att få saker att hända, ta ansvar och skapa struktur med energi och mod. Om oss Vi skapar möbler som gör arbetsmiljöer bättre varje dag. På EFG & Savo kombinerar vi design, funktion och hållbarhet för att utveckla framtidens arbetsplatser. Med starka varumärken och höga ambitioner söker vi nu en ledare som vill vara med och bygga marknadens bästa kundserviceteam. Om rollen Som Customer Service Manager har du en nyckelroll i att leda, motivera och vidareutveckla vårt kundserviceteam. Du ansvarar för teamets operativa leverans och driver långsiktig förbättring och förändring - med fokus på kundnöjdhet, effektivitet och tvärfunktionellt samarbete. Du kommer bland annat att: · Leda och coacha ett engagerat team mot gemensamma mål · Skapa en kultur som präglas av kundfokus, ansvar och handlingskraft · Driva förändrings- och förbättringsarbete för att höja service och effektivitet · Säkerställa smidiga processer i orderhantering, återkoppling och kunddialog · Samarbeta nära sälj, logistik, produktion och marknad · Hantera eskaleringar professionellt och lösningsorienterat · Utveckla arbetssätt, teknik och självservice för en modern kundresa · Använda data och insikter för att mäta och förbättra prestation Vi söker dig som: · Har flerårig erfarenhet av att leda kundservice, gärna inom tillverkning eller B2B · Är trygg i att driva förändring, bygga team och leda i ett högt tempo · Brinner för kundupplevelse och vet hur man skapar effektiva och engagerade team · Har vana att jobba tvärfunktionellt och få saker att hända - både strategiskt och operativt · Har god förståelse för orderflöden, försäljningsstöd och affärssystem (ERP/CRM) · Kommunicerar tydligt, skapar engagemang och får med dig andra · Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vi erbjuder: · En nyckelroll i ett bolag i tillväxt och förflyttning · Möjlighet att leda ett starkt team och påverka kundupplevelsen på riktigt · Hållbara produkter, tydlig designidentitet och moderna arbetsmetoder · Engagerade kollegor, samarbetskultur och tydlig riktning · Konkurrenskraftiga villkor och möjlighet till utveckling   Så ansöker du: Skicka in ditt CV och ett personligt brev med din relevanta erfarenhet och berätta varför just du är rätt person för denna roll.   Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Läs mer om oss och våra produkter på www.efg.se och www.savo.com. Har du frågor om tjänsten så kontaktar du [email protected]. Vi ser fram mot din ansökan!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-08
Antal platser 1
Hemsida Länk