Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Serviceinriktad receptionist till välkänd global koncern i Sundbyberg - ...
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Receptionist Kontorsreceptionist Kundtjänstmedarbetare
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en levande reception hos ett välkänt företag i Sundbyberg? Trivs du i en roll där service, energi och ett gott bemötande är i fokus? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Vi söker nu en receptionist till ett omväxlande uppdrag på ett världsledande företag inom industri- och konsumentbranschen. Här blir du en viktig kontaktpunkt för både anställda och besökare i huset. Du välkomnar med ett leende, ger service i toppklass och bidrar till att skapa en varm och professionell miljö.

Om rollen Som receptionist blir du det första intrycket för både medarbetare, kunder och besökare. Tillsammans med en kollega ansvarar du för att skapa en varm, inbjudande och professionell atmosfär där alla känner sig sedda och välkomna. Det är en social och händelserik roll där du behöver vara noggrann, lösningsorienterad och trygg i att ta egna initiativ. Med din känsla för service och öga för detaljer ser du till att både dagliga rutiner och oväntade händelser hanteras med engagemang och ett leende. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:

  • Ta emot och välkomna besökare samt skapa en varm och professionell stämning i receptionen
  • Ansvara för post- och pakethantering
  • Sköta administrativa uppgifter
  • Stötta interna funktioner med praktiska ärenden och vara en tillgänglig servicepunkt i vardagen
  • Säkerställa att reception, entrémiljö och hela kontorslokalen alltid är välkomnande och representativ

Vem söker vi:

Vi söker dig som är en positiv och social person med en stark känsla för service och detaljer. För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har:

  • En utåtriktad och varm personlighet – du får människor att känna sig välkomna och trygga
  • Tidigare erfarenhet från reception, kundservice eller annan front office-roll
  • En proaktiv inställning – du ser vad som behöver göras utan att någon behöver säga till
  • God administrativ förmåga och mycket god datorvana
  • Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift 
  • Ett öga för detaljer och en vilja att leverera hög kvalitet i stort som smått
  • Ett lösningsorienterat mindset och trivs i ett högt tempo och med varierande uppgifter Anställningsform: Deltid ca 25-30 timmar/vecka, tillsvidare med inledande provanställning om 6 månader Arbetstid: Vardagar under kontorstid Anställning: Du blir anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund Tillträde: I slutet av december eller enligt överenskommelse Om Carotte Staff Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group. Vi hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen, och vi brinner för att skapa de bästa matchningarna mellan kandidater och företag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Lagerstedt, [email protected]

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-05
Antal platser 1

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Koordinator Rekryterare Rekryteringskoordinator Customer Success Manager Talent Acquisition Assistant Talent Experience Coordinator Talent Acquisition Coordinator
21 nov
Tekniker Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Fältservicetekniker
24 nov
Reparatör Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Underhållsmekaniker Kundtjänstmedarbetare
Igår
Resekonsult Travel Agent Bokningsagent
24 nov